maandag 22 juni 2020

Druppelsjaal MAL

Begin mei bestelde ik bij by philon 2 pakketjes voor de druppelsjaal van Haak by Daphne. Ze ontwierp deze voor Byphilon voor het 2,5 jarig bestaan van de winkel. Ze maakten er direct een Make Along van en van de ingezonden foto's zouden een aantal prijswinnaars getrokken worden. De sjaals waren echt super snel klaar maar ik vergat steeds om er foto's van te maken. Uiteindelijk last minute toch snel de foto's gemaakt en ingestuurd. En toen lag zaterdag ineens een pakketje in de brievenbus. Ik was tweede geworden in de MAL en won 3 haaknaalden van Yarn & colors. Super blij natuurlijk want die haaknaalden zijn echt super fijn. De gele-oranje-grijze sjaal is voor mijn moeder, gekregen voor moederdag en de andere is voor mij. Mijn moeder heeft toevallig een gele jas gemaakt en daar staat deze sjaal echt super bij. 
At the beginning of May, I ordered 2 yarnpacks for the 'Druppelsjaal' Mal. Haak by Daphne designed the scarf for by philon 2,5 year anniversary. It was a Make Along and there were even some prices to be drawn. The scarfs were done super quickly, but I forgot to take pictures. Eventually I made them last minute and sent them in. And Saturday I got a parcel in the mailbox. I was second in the MAL and won 3 yarn and colors crochet hooks. I'm so happy with them because the work so great. The yellow-orange-grey scarf I gave my mom for Mothersday and the other one is for me. My mom just made herself a yellow coat so it will work perfectly with the scarf.



Kijk dan hoe leuk met koekjes en thee erbij.
Look how nice with some cookies and tea.


En mijn gewonnen haaknaalden 3-4-5 mm. Zo blij mee.
And this is my price, 3-4-5 mm hooks. 

Een hele fijne dag.
Have a lovely day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Erg leuk zijn ze geworden, Emily. Veel plezier met je nieuwe haaknaalden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij hebt echt geluk: een mooi cadeau voor je moeder, een mooie sjaal voor jezelf en nog 3 haaknaalden erbij! Gefeliciteerd ermee, veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt! Het zijn dan ook wel erg leuke sjaals geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je gewonnen prijs. Maar goed dat je nog op tijd een foto maakte van deze mooie sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best and helpfull Post, Hi SirTechno Prokash,I am your regular website viewer and User just as your other articles attracts us ,your articles help us a lot.Thanks for publishing this article.Read More Articles.

    BeantwoordenVerwijderen