dinsdag 16 juni 2020

Blog verjaardag // blog anniversary

Toen ik net met mijn moeder aan het wandelen was dacht ik ineens aan mijn blog verjaardag, altijd half juni. Ik was al bang dat ik het gemist had. Maar... vandaag precies 7 jaar geleden, plaatste ik mijn eerste blog bericht.



Dus, zoals elk jaar, wil ik jullie mijn lieve volgers bedanken voor het lezen van mijn blog. Zonder jullie zou het lang niet zo leuk zijn om te bloggen.

Daarom ga ik weer iets leuks weggeven. Wat dat is ga hou ik lekker geheim. 

Wil je meedoen dan moet je het volgende doen:

1. Volger zijn van mijn blog. 

2. Laat een lieve, leuke, grappige reactie achter zodat ik weet dat je meedoet.


Zo simpel is het dus. 


Hele fijne avond lieve mensen. 


Lieve groetjes, 
Emily 

7 opmerkingen:

  1. Ik zou niet eens meer weten wanneer ik mijn eerste blogbericht geschreven heb. Leuk dat je dat zo bijhoudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Volgens mij volg ik je blog dan al bijna vanaf het begin. Je schrijft leuk, en je moeder en jij maken mooie dingen. Bovenal heb ik diep respect hoe jullie omgaan met het verlies van je broer.
    Plak er nog maar 7 jaar aan vast hoor, ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 7 jaar al weer! Blijft gezellig om jouw berichtjes te lezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja, de tijd vliegt!
    Ik bezoek jouw blog graag, er is altijd wel wat gezelligs op te lezen.
    En.... zo leuk dat je nu ook fanatiek kaarten maakt een ook meedoet met challenges. Dat maakt het nóg leuker, voor jezelf, maar ook voor ons, om inspiratie op te doen.
    Deze kaart, die je hier laat zien, vind ik bijvoorbeeld heel héél erg leuk!
    Ik hou van CAS, maar vind het altijd zo moeilijk om het te maken.
    Ga nog maar lekker jaren door het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Emily!
    Wat heb je weer een superleuke kaart gemaakt!
    Ik hoop op nog vele blogjaren van je en dat het leuke contact blijft bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geproficiateerd met je blogverjaardag!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, jouw blog verjaardag valt altijd net voor mijn eigen verjaardag! Ik was gisteren jarig :) Ik vind het altijd leuk om aan zoiets als een gice away mee te doen, gewoon omdat het leuk is om een kansje te wagen voor een origineel kadootje. En dat laatste is jou (en je moeder) wel toevertrouwd! Zulke mooie dingen als jullie allemaal maken... Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen