zondag 8 maart 2020

Frosted sugar plum shawl

Ik word altijd zo blij van de patronen van Sandra van Cherry Heart. Ik haakte al eens haar Linden bee shawl, kun je Hier terugvinden. Nu maakte ik van een paar strengen kobaltblauwe wol, de Frosted Sugar plum shawl. Wat een mooie sjaal is het geworden, de kleur vind ik echt geweldig en het patroon komt mooi uit in een effen kleur. Het enige is dat je wol wat kriebelt, maar misschien dat ik de sjaal maar eens in de vriezer moet doen. Hebben jullie dat ooit gedaan? Ondertussen ligt ook het garen voor de Nature's walk CAL er al, ook een patroon van Cherry Heart. Zoals ik al zei, word ik gewoon heel erg blij van haar patronen. Ik heb er nog een aantal die ik nog eens moet uitproberen, zoals de getting ziggy shawl

I'm always so excited about the patterns from Sandra Cherry Heart. I made her Linden bee shawl, you can find it Here. This time I made the Frosted Sugar plum shawl. It's a beautiful shawl, I love the color and the pattern comes up so well in one color. The only thing is, the wool itches a bit, but maybe I'll just pop the shawl in the freezer. Have you ever done that? 
I also have the yarn for the Nature's walk CAL, also a pattern by Sandra. And as I said, I'm so excited about her patterns. I have some I still need to try, like the getting ziggy shawl.











Handig zo'n kat die precies op je patroon gaat zitten.
Very helpfull cat who sits on my pattern.










Hebben jullie nog plannen deze zondag? Fijne dag.
Do you have plans for this Sunday? Have a lovely day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi geworden! En staat je erg goed! Draag je echt zo vaak sjaals en omslagdoeken? Ik vind ze ontzettend leuk om te maken, maar draag ze in de praktijk nooit, dus ben ik er maar mee gestopt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That looks lovely and the blue suits you xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie sjaal is het geworden, de kleur is mooi, ik hou wel van uni. Veel draagplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur, staat super op je gele shirt. Het patroon is goed zichtbaar, heel mooi.
    Veel plezier met je nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met als Angélique hierboven daagt ik ook meteen, "staat nooit zeg, dat blauw bij je gele trui".
    Ik ben bij mijn moeder geweest, we hebben samen kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen