vrijdag 28 februari 2020

RainBOOM MAL

Voor mijn verjaardag vorig jaar kreeg ik een yarnpack van Scheepjes, met scheepjes stone Washed en river washed. Ik wilde heel graag de RainBOOM MAL van miss neriss maken. Uiteindelijk werd het mijn vakantieproject voor de herfstvakantie en maakte ik hem daarna thuis af. Ik besloot om geen franjes eraan te maken, maar misschien bedenk ik mij nog haha. Ik ben echt super blij met mijn regenboog sjaal, ik ga er vast veel plezier van hebben.
For my birthday of last year, I got a Scheepjes yarnpack, with Scheepjes Stone washed and river washed. I really wanted to make the RainBOOM MAL from miss neriss. Eventually I took it with me to Italy for our holiday last october. I didn't finish them there but did at home. I decided no to put frills on them, but maybe I'll change my mind. I'm so happy with my rainbow scarf, I'm sure I'm going to enjoy them very much. 










Fijne weekend.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Wat is die ontzettend leuk! Daar word je met dit sombere weer gewoon vrolijk van! Zul je vast veel plezier van hebben. Fijn weekend gewenst.
    Lieve groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie sjaal! Staat je ook heel leuk met al die frisse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat issie grooooooot!!
    Heerlijk om die om te slaan, op koude dagen, over je jas.
    Maar straks in de lente ook lekker om los over je schouders te dragen!!
    Doordat je frisse kleurtjes hebt gebruikt past het zeker ook bij de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, vrolijke sjaal. Hij past ook fijn bij heel veel kleuren kleding. In plaats van franjes kun je ook een paar tassels aan je sjaal maken. Maar zo zonder franjes of tasseld is hij prachtig. Nu kun je hem ook makkelijk op verschillende manieren dragen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt ieder kleurtje dragen en laten hier nu net enorm veel kleurtjes inzitten, staat je superleuk! Hij is ook lekker groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, kleurrijke sjaal.
    Op veel manieren te dragen. Ideaal.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk en frisse kleuren!
    Je bent een haakSTER!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sjaal/omslagdoek! Die had ik nog niet eerder ergens voorbij zien komen. Wat leuk dat je zoveel kleurtjes gebruikt hebt, dan past ie overal wel bij en is ie lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen