donderdag 20 februari 2020

Lossen & vasten CAL Deken

Hij is af. Mijn Lossen & vasten CAL is eindelijk af. Ik startte de deken op 8 januari 2016 en afgelopen zaterdag haakte ik de laatste steek. Wauw. Wat heeft de deken lang in een bak gezeten, wachtend om af te worden gemaakt. Dit jaar moest en zou die af komen. en het is gelukt. Heerlijk om zo'n groot project af te hebben. Voor degenen die mijn vorige post over de handwerkbeurs hebben gezien, heb ik weer genoeg projecten om te starten, naast de wolwinkel boven die ik al heb haha. Maar goed, terug naar de deken. Hij is echt super groot. Ik dacht niet dat die zo groot was maar kijk maar, mijn hele bed is er bijna mee bedekt. En natuurlijk vloog Floortje direct op de deken af en ging heerlijk liggen poetsen. Maar dat geeft weer hele leuke foto's. 
It's finished. My lossen & vasten CAL is finally done. I started this blanket on the 8th of January 2016 and finished it last Saturday. Wow. The blanket was in a box for so long, waiting to be finished. This year I just needed to finished it. And it did. So nice to finish such a big project. For the people who saw my last post, I have plenty of new projects to start, and my own yarnshop upstairs hihi. But well, back to the blanket. It's so big. I didn't think it was but you can see it lying on my bed. It's huge. Of course Floortje decided to play a model and jumped on the blanket like a crazy cat. hihi. 














Hele fijne avond.
Have a lovely evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


9 opmerkingen:

  1. Het kan lang geduurd hebben maar dan heb je ook wat, wat een mooie deken. En de kar is er ook helemaal blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een duidelijke doorzetter met een prachtige deken als resultaat. Heeft jouw poes de strikjes als ontdekt? Mijn poes dacht dat die er speciaal voor haar op zitten (hoe komt ze daarbij?). Daarom heb ik mijn deken maar een veilig plekje gegeven zonder poes.
    Ik ben benieuwd welk project je nu begint.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad. Floortje begon direct de strikjes aan te vallen. Mijn deken ligt inderdaad ook op een veilig plekje. Ik ben nu met een sjaal bezig.

      Verwijderen
  3. Handwerken doe je voor je plezier, en als je een tijdje geen zin hebt, ergens aan te werken, kun je het beter weg leggen. Want als je het dan weer oppakt, krijg je een mooi resultaat, dat zie je aan jouw mooie deken! Benieuwd wat je nu gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Goed dat je hem hebt afgemaakt, daar ga je vast veel plezier aan beleven. Ik zal eens gaan bekijken wat je in Zwolle allemaal hebt aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor! En zo geinig dat de kat er gelijk inspectie op moet gaan houden :) Ik heb inderdaad gezien wat voor moois je allemaal weer op de beurs hebt aangeschaft. Jij kunt weer (meer dan) een jaar volmaken met creatieve uitspattingen, haha! Heel veel succes. Ik ben m'n eigen voorraadje garen eens kritisch aan het bekijken op wat ik er mee 'moet'/ga doen. Voorlopig maar niks nieuws meer kopen want ik moet toch echt eens door die voorraad heen... al ga ik tegenwoordig niet zo hard meer met haken. Ik heb al zoveel gemaakt dat ik nu soms een beetje inspiratieloos ben (al is er meer dan genoeg te vinden aan ideeën, maar voor mezelf heb ik wel genoeg).
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat kun je hiervan genieten hè, als zoiets af is.
    Opgevouwen, uit gevouwen, het is gewoon een prachtig project waar je héél blij van wordt.
    Lief, hoe Floortje ervan mee geniet😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een eer heb je van je werk, de deken is prachtig geworden! Daar zul je nog veel plezier van hebben, heel mooie kleuren ook! Zo gezellig, dat poes er gelijk op gaat liggen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen