vrijdag 14 februari 2020

Handwerkbeurs 2020

Gisteren was het weer zover. Het jaarlijkse uitje naar de handwerkbeurs van mij en mijn moeder. Ik ben al tijden van tevoren helemaal enthousiast. Zoveel leuks om te bekijken, nieuwe inspiratie. Ik word er vrolijk van. Weer super leuke gesprekken gehad en mooie aankopen gedaan.
Yesterday was the day. My mom and I visited the Handwerkbeurs. Every year we go there. I believe this was our 7th time. I'm always excited like a kid for Chirstmas. I love seeing new things, new inspiration. It's really my happy place. Had some nice conversations and some nice purchases this time.




Deze beste meneer heeft allemaal spullen voor kaarten maken en scrapbooken, hij was een beetje verbaasd want eigenlijk bestaat de handwerkbeurs alleen uit wol, stof etc. Ik gooide mijn mandje vol met allemaal leuke dingen en kan niet wachten om deze uit te gaan proberen. Ga zeker even langs bij Carole's craft.
This nice Englishman had all kinds of products for card making and scrapbooking, I was surprised that there were no other stand with this stuff and it was only yarn, fabric etc. I bought some really nice things and can't wait to try it. Do pay a visit to Carole's craft.




Het pakket voor deze sjaal kocht ik bij YLA Lifestyle en wol Zo leuk, gehaakt met Stylecraft special DK.
I bought the yarn and pattern for this scarf at YLA Lifestyle en wol.

Ik keek bij de mooie handgeverfde wolletjes van Atelier 't Wolbeest toen mijn moeder de afprijzingsbakken zag. Oei. Ik begon met rommelen door die mooie wolletjes en nam er uiteindelijk 12 (!) mee. Oei, ik mag echt voorlopig niks meer kopen (op de creativa in Maart na dan hihi)
I was looking at the beautiful handdyed yarn from Atelier 't Wolbeest when my mom spotted the yarn which was on sale. Ouch. I started looking through the lovely yarn and took 12 (!) home with me. Ouch. I'm not allowed to buy any more yarn (except for the Creativa in March hihi).


Mijn aankopen bij de aardige Engelsman. Hij staat ook op de Creativa in Dortmund. Kan ik mij vast goed voorbereiden hihi. 
The purchases from the nice Englishman. He will also be at the Creativa in Dortmund.

De ontbrekende bollen voor mijn Nature's Walk CAL van Sandra van Cherry Heart.
The missing yarn for my Nature's walk CAL from Sandra from Cherry Heart.



Grey kwam direct kijken. Een beetje te dicht bij mijn mooie garen haha. Maar ze gedroeg zich voorbeeldig (omdat ik erbij stond denk ik).
Grey came looking at my yarn. A little bit too close haha. But she behaved herself (because I was standing there I think haha).



Mijn handgeverfde wolletjes. 
My handdyed yarn.






En ik zocht een oude YLA box uit. Die vond ik zo leuk.
I found this YLA box I really liked.

Zijn jullie ook naar de handwerkbeurs geweest? Of ga je misschien nog?

Alvast een fijn weekend.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Oh Emily, wat heb je prachtige aankopen gedaan! Morgen ga ik samen met mijn dochter, ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie garen Emily
    Je kan er weer tegen aan
    Fijn weekend liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij hebt flink ingeslagen op de beurs. Je hoeft je voorlopig niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voorlopig hoef jij je niet te vervelen.
    Heerlijk, het is net een snoepwinkel voor volwassenen😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jee, dat is een hele berg! Nu heb je vast geen tijd meer omnte bloggen (gewoon tijd voor maken hoor 😉 (en dat zeg ik, ahum ))

    BeantwoordenVerwijderen