woensdag 11 maart 2020

Mama's maaksels Februari 2020 // Mom makes February 2020

Februari stond bij mijn moeder in het teken van het maken van tassen. Ik word altijd heel blij van mijn moeders tassen want ik gebruik ze heel vaak als project bags. Vooral omdat Browny en Grey (mijn katten) ontzettend dol zijn op garens, en een bol dus helemaal slopen terwijl ze ermee spelen. En niet alleen echte wol, ook acryl etc. Hmmpff. Dus alles zit in afgesloten bakken en tassen. Net begon ineens de zon te schijnen dus gauw naar buiten om foto's te maken van alle tassen. Hartstikke fijn dat de zon weer eens schijnt. 

February my mom has been all about bag making. I'm always so happy with her bags because I usually use them as project bags. Especially since we have Browny and Grey who love to play with all the yarn here in the house. They don't just play with real wool, but with acryl etc. Hmmpff. Everything here sits in closed baskets and bags. Just now the sun started shining again so I immediately took all the bags outside for a little photoshoot. It's so nice that the sun is finally shining again.












Fijne woensdag.
Have a lovely Wednesday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een productiviteit! Supermooi allemaal!
    En ja, die kleine tasjes zijn zeker handig, voor vanalles en nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, wat prachtig allemaal! Wij genieten ook steeds weer van de mooie exemplaren die wij wonnen bij je give-away. Je moeder kan erg mooi naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge zeg, jouw moeder blijft ook maar produceren, net als jij! Wat doet ze er allemaal mee, verkoopt ze ze ook? Of neem jij ze bijna allemaal in gebruik hihi. De tassen op de foto voor en de foto na de foto met die kleine tasjes bij elkaar spreken mij het meest aan.
    Fijn weekend! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen