vrijdag 31 mei 2019

The Linden bee shawl

Ik ben groot fan van Sandra van het blog Cherry heart. Haar blog volgde ik al jaren voordat ik een aantal maanden terug begon met het kijken van haar podcasts. Heerlijk met een haakwerkje erbij kon ik zien wat Sandra zoal maakte en kocht. In haar podcasts kwam ik ook voor het eerst in aanraking met handgeverfd garen. Ik kocht op verschillende beurzen een aantal strengen handgeverfd garen en wist direct wat ik ermee wilde doen. Sandra's patronen uitproberen. De eerste 2 strengen heb ik nu verwerkt in de mooie Linden Bee shawl, een patroon van Sandra. Een heerlijk patroon wat makkelijk weg haakt. En ik ben zo blij met het resultaat. Ik twijfelde over het geel, want ik ben normaal niet zo van geel, maar de kleuren passen geweldig bij elkaar. Ik denk dat er zeker nog meer Linden Bee shawls gaan volgen. 

I'm a huge fan of Sandra from the blog Cherry heart. I has been following her blog for years now but a few months ago I started watching her podcasts as well. She shows what she makes and buys in those podcasts. In her podcasts I first came across handdyed yarn. I never heard of it before, but I could see why Sandra is using it. It's so gorgeous. And different yarn festivals I bought a couple of skeins. I immediately knew what to make with the first ones, a Linden Bee shawl, one of Sandra's patterns. It's a lovely pattern that is easy to remember and make. I'm so happy with the result. I wasn't sure about the yellow at first, but now I'm so happy with it. I think I'm gonna have to make another one of these.










Fijn weekend.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel vrolijke, zonnige sjaal geworden! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi garen zeg.
    Deze sjaal zal je met veel plezier dragen, dat weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen