vrijdag 24 mei 2019

Complications CAL week 6

Ik loop ondertussen een beetje achter met mijn complications CAL. Voor de meivakantie maakte ik week 6 af. De laatste tijd lukt het schrijven van blogs niet zo goed dus vandaar dat het zo lang duurde voor ik dit schreef. Hopelijk komt het weer een beetje terug haha. Maar goed, terug naar de deken. Ik moet nog 3 weken van deze ontzettend mooie deken. Ik word zo blij van de kleuren, steken en structuren. Nog even doorwerken en dan heb ik weer een mooie deken, maar ik heb geen haast. Gewoon lekker op mijn eigen tempo.

I'm a little behind with my Complications CAL blanket. Before we went to Italy I finished week 6. It took me some time to start writing here on my blog again, I just couldn't find the right words to write. Hopefully once I started again now I will manage to keep writing because I have many things to show you guys. But back to the blanket. I still need to make 3 weeks of this beautiful blanket. I'm so happy with the colors and stitches. I will just keep working on it till it's finished but now pressure. I'm not in a hurry.  






fijne weekend lieve mensen.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily






2 opmerkingen: