zondag 1 september 2019

Complications CAL week 7

Ik had eigenlijk al eerder willen bloggen. Maar helaas kwam er van alles tussen. In 1 weekend werden 2 collega's ziek, voor nogal wat weken waarschijnlijk ook. Dat leverde nogal wat stress op. Ik moest veel werken en werd ondertussen verkouden en toen kreeg ik niet veel later last met slikken. Ik dacht dat ik last had van een zere keel, passend bij verkoudheid. Afgelopen dinsdag keek ik echter eens goed in de spiegel. Wat ik zag werd ik niet blij van. Ik had ontstoken amandelen. Ohjee, wat nu. Ik de assistente van de huisarts gebeld en die gaf tips om het eerst zelf op te lossen. Ik startte met ibuprofen, trachitol, neusspray, stomen met een speciaal ding, toco tolin druppels op mijn kussen. En sinds eergisteren gaat het weer beter. Minder last van alles, mijn neus is weer open. Nog even zo doorgaan en dan ben ik er helemaal vanaf. Helemaal blij dus nu al. 

Ondertussen ben ik al even verder gegaan met mijn mooie complications CAL. Het kwam even stil te liggen, maar ik heb hem weer opgepakt. Week 7 heb ik net gisteren, laatste dag van augustus, afgemaakt. Mooi weer iets af in augustus. Ik ga er verder niet veel over zeggen, ik ga jullie gewoon de mooie foto's laten zien. De foto's maakte ik vanochtend snel in de tuin. Toen was het nog niet zonnig, maar dat zie je lekker niet op de foto's. 

I had wanted to blog sooner. But unfortunately, life got in the way. In 1 weeken 2 colleagues at work got sick, with multiple weeks to cover all the shifts together. It was quite stressful that weekend. And with 2 people sick I had to work more and got quite a bad cold as well (I know with the heat from the past weeks). Normally I get better in a few days, this only got worse. Sore throat and all. Last Tuesday I looked in the mirror and was shocked. My tonsils were swollen. Oh god, what now. I called my GP's office and the nice lady gave me some tips to start myself. I started on iboprofen, trachitol for my sore throat, nosespray, steaming etc. And since the day before yeterday I could tell it's getting better. I'm not there but, but it's getting better. Keep on going and I will get better. 

Meanwhile I decided to pick up my beautiful complications CAL. I just finished week 7 yesterday, the last day of August. Yes, I finished something in August. This morning I took the blanket outside to take some pictures in the garden. It wasn't sunny then, but you can't see that in the pictures. 








Fijne nieuwe week.
Have a nice new week.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je zelfs jezelf beter kon maken, zo'n ontsteking is geen pretje en komt altijd ongelegen (tsja, wanneer is zoiets wel gelegen?).
    Je deken wordt zo mooi! Leuk om aan te werken, lijkt mij, met al die afwisseling.
    Beterschap verder, ik hoop dat het snel helemaal over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is ronduit heel vervelend!!
    Wat zit een mens toch raar in elkaar..... als je stress krijgt of teveel moet gaat je lichaam protesteren.
    Ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar op zal knallen.
    He deken is zóoooooo gaaf!!
    De kleuren zijn prachtig en de verschillende steken ook, dat maakt het een heel apart iets.
    Wat een genot om hier aan te mogen weken en straks lekker onder te kunnen liggen.
    Succes met de deken en sterkte met je lijf.
    (Zie ik nou op de achtergrond zoveel papier en spullen liggen??
    Is dat je kamer??😳)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Nee, dat is de serre. Mijn vader is accountant en heeft veel papier. En ik heb veel boeken en tijdschriften. Daar staat ook mijn tafel waar ik veel haak enzo.

      Verwijderen
  3. Prachtig en gezellig het deken voor de koudere avonden
    Gelukkig ben je terug opgeknapt ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, dat het helpt!
    Wauw, je deken is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jee, da's nooit leuk: stress, drukte en dan ook nog gammel worden van verkoudheid en zere keel! Wat fijn dat het inmiddels beter gaat en je niet verder behandeld hoefde te worden (mijn zusje had 2 weken geleden ook ontstoken amandelen en moest ze laten 'leegprikken' oid, brrrr)
    Wat wordt die deken toch prachtig zeg!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My goodness! I am so sorry to read that you have been unwell. It is springtime here and everyone is getting sore throats, coughs and colds with the change of season. You have used so many tactics against your tonsillitis and cold, no doubt you will be better by the time you read this.

    Your CAL has such pretty bright colours and different patterns. Just looking at it would help to make anyone feel better. Get well soon!

    BeantwoordenVerwijderen