maandag 19 augustus 2019

zomervakantie 2019 // summervacation 2019

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige post. 
Thank you for your sweet  comments on my last post.

Nu wilde ik jullie toch nog graag een kijkje geven in onze zomervakantie. Ik koos een aantal foto's uit en toen ik ze net uploadde bedacht ik mij dat dit meer een zomervakantie spam was. Maar goed, ik heb ook zoveel mooie foto's. 
I really wanted to show you a little of our Summer holidays. I choose some photos and when I uploaded it here I realised I choose a lot of photos. It's a real summer holiday spam. But okay, I have a lot of beautiful photos































Fijne nieuwe week.
Have a lovely week.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily



4 opmerkingen:

  1. Sjonge, wat een mooie foto's zeg.
    Zo te zien hebben jullie het wel héél mooi gehad, ondanks het verdriet.
    Veel foto's, maar hier kun je ook bijna geen keus uit maken, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer!
    Zo grappig dat je zo'n Italië-fan bent, terwijl ik (met voor de helft Italiaans bloed) er echt niet meer heen hoef. Alhoewel, de natuur is er prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer! Jullie hebben een heerlijk plekje daar. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful picture postcards. The landscape is nothing like mine. You are very privileged to experience so many amazing places.

    Mooie beelden. Het landschap is niets zoals het mijne.

    BeantwoordenVerwijderen