dinsdag 17 september 2019

Uitslag give-away

Weten jullie nog, dat ik in juni een give-away hield. Oeps. Door allerlei redenen is het er nooit van gekomen om een winnaar te kiezen. 
Ik zal eerst eens even laten zien wat ik weg ga geven. Met de hulp van mijn moeder, die een hele mooie projectbag maakte, heb ik een leuk pakketje samengesteld. Hoop ik haha. 







Nou, en dan nu tromgeroffel.........................................


De winnaar van de give-away is geworden:

Anja, die meedeed voor haar dochter.

Gefeliciteerd Anja.

Zou je mij een mailtje willen sturen: emilyboutens@gmail.com







Ik wilde nog even deze luchten met jullie delen. Wat een geluk dat we (mijn moeder en ik) gisteren nog wat later onderweg waren. Kijk dan. De zonsondergang met die mooie kleuren en die aparte wolkjes. Word ik helemaal blij van, dit wilde ik even met jullie delen.



Fijne dinsdag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

11 opmerkingen:

  1. Een mooie give away die ik heb jammer genoeg heb gemist
    Dit komt ook dat ik minder aanwezig ben in blogland
    Ik wens je alvast een fijne dinsdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die tasjes zijn zo handig, daar gaat de nieuwe eigenaresse blij mee zijn (ik kan het weten, heb ze ook en ben er nog steeds superblij mee) en dan mooie bolletjes erbij, heel tof!
    Mooie foto' van een mooie lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh echt waar? Ik heb het gewonnen? Wat zal mijn dochter blij zijn! Ik stuur je een mail 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away!!
    Gefeliciteerd Anja.

    Wat mooi dat je dat ziet, die lucht.....Ik kan Daar Ook zo blij van worden, maar verbaas Me erover dat de meeste mensen altijd zo druk zijn, te druk om om zich heen te kijken, dan mis je zoiets dus.
    Bedankt voor de foto's, die zijn al prachtig, kan me voorstellen dat het in het echt nog mooier was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to Anja! That package is so beautifully bundled. Clever Emily and Emily's mum! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt een verwenpakket van jou en jouw moeder. Anja, gefeliciteerd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik was al een paar keer komen spieken hier of ik wat gemist had, want ik hoopte je pakketje te winnen en was het dus nog niet vergeten! ;) Van harte gefeliciteerd (dochter van) Anja! Het is een mooi pakketje en ook supermoderne luchten ja! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Emily en moeder, vandaag hebben we de giveaway ontvangen, en we zijn er heel erg blij mee! Dank jullie wel, voor de giveaway, het extra cadeautje dat ik mocht ontvangen, de lieve woorden in jullie kaartjes. Wat kan je moeder prachtig naaien zeg, en wat een mooie garens zijn het! Voor alle andere lezeressen die benieuwd zijn naar het extra cadeautje dat ik mocht ontvangen, kom even langs op mijn blog, daar kunnen jullie het zien (eenleukleven.blogspot.nl)
    Lieve groetjes van Anja en Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away zeg, die had ik gemist. Maar natuurlijk felicitaties voor de winnares.

    BeantwoordenVerwijderen