zaterdag 16 maart 2019

Complications CAL week 5

Week 5 van deze complications CAL was gelukkig niet zo 'complicated'. Maar het resultaat mag er weer zijn. Week 6 staat ondertussen weer online. Daar ga ik van de week maar eens mee beginnen. Eerst maar weer eens werken dit weekend. 

Week 5 of the Complications CAL was not too 'complicated'. But I'm very pleased with the result. Week 6 is online now so I'll start that next week I think. First my work weekend. 





Geniet van het weekend (ondanks de regen)
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk, al die verschilkende (en soms ingewikkelde) steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Angélique (hierboven) kom ik op jou blog.
    Ik ben meteen volger geworden, want jij houdt van de dingen die ik ook leuk vind.
    Dus, wéér een volger erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een hele uitdaging om deze te haken, wordt mooi!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Each stage of that project brings a new surprise. It looks soft and 'squishy'.

    BeantwoordenVerwijderen