zaterdag 23 maart 2019

Spring bean cowl

Een tijd terug al haakte ik voor mijn moeder de Spring bean cowl. Ik haakte hem met 1 bol eva garen van de wibra en een haaknaald 5 mm. Ik heb gehaakt zoals in het patroon staat, maar uiteindelijk werd mijn col veel strakker. Misschien dat ik te strak haakte. Maar, het eindresultaat ben ik heel blij mee. En mijn moeder ook. 

A while ago I made this Spring bean cowl for my mom. I made it with 1 ball of Eva yarn from the wibra and a crochethook 5 mm. I followed the pattern, but my cowl became much tighter than the original one. Maybe because I crochet too tight but anyway. I'm really pleased with the endresult, and so is my mom. 






Fijn weekend lieve mensen.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, passen goed bij je moeder! De franjes maken de col weer net even anders dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat haar héél goed!!
    De kleuren passen mooi bij haar.
    Leuk, die franjes, maken het wat speelser.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Spring Bean Cowl ziet lekkere warm uit. Your mum makes a great model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof mooie kleuren en motief 😍
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en de cowl valt precies goed zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It looks great and just right for the current weather (I assume it is the same in your part of the Netherlands - warm one day, cold the other)!! Take care, Anne (CBW)

    BeantwoordenVerwijderen