dinsdag 26 maart 2019

bloemen shrug // flower shrug

Dit project had ik al zo lang. Ooit op een handwerkbeurs gekocht, in 2015. Wel aan begonnen, maar nooit afgemaakt. Nu moest het er toch van komen. 2019 staat in het teken van oude projecten afmaken, dus deze pakte ik dit project weer op. Ik noem het de bloemenshrug, het pakket kocht ik bij wolcafé
Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat, een fijne shrug die ik vast vaak ga dragen.
Ik heb eerst foto's van het eindresultaat en daarna van het blocken van de lap. Mijn kittens vonden het nogal interessant en kwamen er dus direct aan. Wat hebben katten toch met gehaakte lappen?

This project took me a very long time. I bought it at the handwerkbeurs, in 2015. I started it, but never finished it. Now it had to get finished. 2019 I want to finish some long going old projects, so the first one was this shrug. I call it the flower shrug, the package I bought at wolcafé
I'm so happy with the endresult, a nice shrug which I will be wearing a lot. 
The first photos will show you the endresult and then the photos of the blocking. My kittens got really interested and checked it out immediately. What is it with cats and crochet projects?













Fijne dag lieve mensen.
Have a lovely day sweet people.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

9 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor en het motief ook zo mooi gehaakt
    Heerlijk om tussendoor te dragen als het buiten wat frisser is
    Ik wens je een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die staat je prachtig en ziet er comfortabel uit! Fijn he, oude projecten afmaken. Ik ben er ook mee bezig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi patroon en een shrug zit inderdaad heerlijk
    Goed dat je dingen afmaakt, je hoort het op dit moment vaker, alleen maar positief, vaak ben je al ver en is het net even dat laatste stukje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk, comfortabel uit.
    Staat je goed.
    Ha ha, je kat vindt het ook mooi zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi patroon! En wat goed dat je 'm nu afgemaakt hebt, dat geeft vast extra veel voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur en patroon. Maybe the kittens love it because you have been handling it and it has your scent on it. They love it because they love you.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeej!!! Mooie shrug :-)
    Ik heb misschien nog een leuke verrassing voor je.... je bent de winnaar van Haak je warm (de Give Away op mijn blog, ik kom je e-mail adres zo snel niet vinden). Stuur je me je adres via esjodebeer (at) yahoo (punt) com? Dan komt het boek naar je toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woehoe wat gaaaaaaf. Ik heb je via je blog een mail gestuurd want het lukt niet via bovenstaande mail (waarschijnlijk iets verkeerd gedaan haha)

      Verwijderen