zaterdag 15 december 2018

Diamond stitch kussen // Diamond stitch pillow

Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik deze kussens maakte. Een vriendin van mij is sinds september op kamers en ik wilde haar verrassen met een zelfgemaakt cadeau. Ik had nog basic kussentjes liggen en besloot om haar 2 kussens te gaan haken. De kocht bollen Julia garen van de zeeman in de kleur die zij mooi vond (stiekem even gepolst haha). 
Het patroon wat ik gebruikt heb is die van wolplein van de droomdeken. Ik paste het patroon zo aan dat het passend was voor het kussen. Ik haakte de voor en achterkant aan elkaar met de krabsteek. 
Ze was er super blij mee gelukkig en de kussen liggen nu te prijken op haar bank.
It seems like forever since I made these pillows. A dear friend of mine got her own place and I wanted to surprise her with a handmade gift. I had some basic pillows and decided to make her 2 pillows. I bought some balls Julia yarn from the zeeman in a colour she liked. 
The pattern I used is from the 'droomdeken' from wolplein. I addapted the pattern to fit the pillow. I crocheted the front and back together with the crabstitch.
She was really happy and the pillows are shining on her couch.







Een heel fijn weekend gewenst.
Have a cozy weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Een perfect cadeau. I love the texture and the colours match the decor perfectly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gehaakt Emily 😍
    Mooie kleur en ze liggen zo gezellig op de bank
    Nog een fijne creatieve week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb je mooi gemaakt, een perfecte match met de rest van het interieur.

    BeantwoordenVerwijderen