donderdag 25 juni 2026

52 Weeks To Christmas - week 26 '26

Jongens wat is het warm. Echt niet grappig. En toch was ik behoorlijk productief op kaarten gebied. Ik heb 8 kaarten gemaakt. Voor de Crealadies, Cheerful Sketches, kerstkaarten en een verjaardagskaart voor een vriendin. Zo, dat is fijn. 
Ik maakte een simpele kaart voor deze week WTC. Gewoon de kersttekstmal in leuke kleuren. Lekker simpel.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26

Ik ga vandaag vooral rustig aandoen. We zien wel wat de dag brengt.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en leuk die kleine tekst banners.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke "kerst" kaart met leuke papiertjes Emilia! Ik blijf fan van deze grote letters. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk effect met dit papier op die grote letters...
    Beste met de warmte..
    inderdaad rustig aan maar (als dat gaat).
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die grote letters blijven gaaf vind ik en je hebt mooie kleuren gebruikt, heel fris. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel maar doeltreffend en leuk gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart, Emily
    De grote letterstans blijft leuk!
    Inderdaad rustig aandoen dat is het verstandigste als je tenminste niet hoeft te werken...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Dat is nou zo lekker aan deze stans. Je hebt als snel een erg leuke kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk, die grote letters, Emily. En wat een productiviteit!
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart, zo leuk die hotfoilteksten op die grote tekst! Je hebt ook heel mooi papier gebruikt.
    Goed hoor, dat je zo productief was en dat met die warmte, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen