Jongens wat is het warm. Echt niet grappig. En toch was ik behoorlijk productief op kaarten gebied. Ik heb 8 kaarten gemaakt. Voor de Crealadies, Cheerful Sketches, kerstkaarten en een verjaardagskaart voor een vriendin. Zo, dat is fijn.
Ik maakte een simpele kaart voor deze week WTC. Gewoon de kersttekstmal in leuke kleuren. Lekker simpel.
Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 26
Ik ga vandaag vooral rustig aandoen. We zien wel wat de dag brengt.
Fijne donderdag.
Lieve groetjes,
Emily

Een mooie kaart en leuk die kleine tekst banners.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Een leuke "kerst" kaart met leuke papiertjes Emilia! Ik blijf fan van deze grote letters. Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Een heel leuk effect met dit papier op die grote letters...
BeantwoordenVerwijderenBeste met de warmte..
inderdaad rustig aan maar (als dat gaat).
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Die grote letters blijven gaaf vind ik en je hebt mooie kleuren gebruikt, heel fris. Een mooie kerstkaart.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Simpel maar doeltreffend en leuk gemaakt!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Mooie kerstkaart, Emily
BeantwoordenVerwijderenDe grote letterstans blijft leuk!
Inderdaad rustig aandoen dat is het verstandigste als je tenminste niet hoeft te werken...
Liefs Martha
Mooie kaart! Dat is nou zo lekker aan deze stans. Je hebt als snel een erg leuke kaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Prachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenAltijd leuk, die grote letters, Emily. En wat een productiviteit!
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC