woensdag 9 oktober 2024

Zomaar wat foto's en Wouters verjaardag

Ik dacht ik deel hier gewoon eens even wat foto's van de laatste tijd. Ik deel wel meer op instagram, maar hier vergeet ik dat snel. Zo bakte ik voor het eerst zuurdesembrood, Maakte ik oorbellen van klei, Heb ik foto's van de Dahlia's die bij mijn vriend in de tuin staan.
Ohja, ik heb een nieuwe hobby. armbanden haken. Mocht je er ook willen...laat even de kleuren weten hahahaha.
En natuurlijk kan ik dit niet vergeten. Het is vandaag Wouters verjaardag, 9 oktober. Hij zou 26 zijn geworden. Griezelig hoe snel de tijd gaat.
Omdat Max er vandaag is hebben we gisteren al een mooi boeket en nieuwe plantjes gehaald. Door de natte warme zomer was alles helemaal uit zijn voegen gegroeid. Het was tijd om de zomerbloeiers eruit te halen en te snoeien. Ik zal een voor en na foto laten zien haha.



Deze was echt zo groot als een dinerbord.




Mijn eerste gehaakte armband


Nummer 2.

Inmiddels is nummer 3 klaar, maar nog geen foto van.


Vakantiefoto van Wouter

Net terug uit Berlijn. Drink vandaag een biertje daarboven Broer.

Voor

Na.

Vandaag is het oppassen op Max, iets bakken en Wouter herdenken. 
Ohja, ik moet ook nog naar een opfriscursus van werk, voor een aantal voorbehouden handelingen.

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily






 

1 opmerking:

  1. Wat een mooi bericht.
    Ik lees de liefde voor Wouter tussen de regels door.
    Wat een gemis!
    Heel veel sterkte voor jullie vandaag.

    De armbandjes zijn mooi zeg, ik begin er maar niet aan, haha, hobby's genoeg.
    En de Dalia's, wauw, wat een prachtige bloemen allemaal.
    Lekker knuffelen met Max, vandaag een beetje meer dan anders. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen