zaterdag 19 oktober 2024

Thank you

Vorige week maakte ik deze leuke herfstige Thank you kaart. Ik had het met een collega over handwerk gerelateerd iets en toen zei ik dat ik het jammer vond dat het desbetreffende ding niet naar Nederland verzonden werd. Toen zei ze, maar je mag het wel naar dit adres in Amerika laten sturen. Zij heeft een tijd als au-pair gewerkt bij een gezin in Amerika en ze gaat daar nog regelmatig heen. Ze gaat nu weer voor Halloween. Als ik haar de link stuurde zou zij het bestellen en dan neemt ze het eind oktober voor mij mee. Dat vond ik zo lief, ook van dat gezin, want er zijn meer mensen die spullen daarnaartoe laten versturen. Mijn collega gaat dus met een goed gevulde koffer weer terug naar Nederland. Maar ik maakte dus voor het gezin deze kaart. Gezellig herfstig. Het model vind ik zo leuk. Echt een model om regelmatig te gebruiken.




Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier regent het al de hele ochtend. Brrrrr. Maar het is wel warm. Ik ga maar lekker knutselen denk ik vandaag. En even naar het kerkhof naar Wouter. Ik heb nog dahlia's voor hem.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart, heel goed passend bij de tijd van het jaar.
    Hier is het al een hele tijd droog, we zijn cadeautjes voor Ellemijn wezen kopen want ze is bijna jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, ook een mooi thema de herfst. Wat fijn datje nu het artikel toch kunt aanschaffen. Hier regende het vanmorgen ook, maar aan het einde van de ochtend redelijk droog en naar Apeldoorn gefietst. Het wat heerlijk weer om te fietsen. Fijne dag! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je maakt me wel nieuwsgierig wat je dan laat bestellen! Wel heel lief van je collega en die familie. Je maakte een heel mooie kaart! Ik heb en reeks nachtdiensten, dan heb ik niet zo in de gaten wat er buiten gebeurt en slapen met de regen is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen