vrijdag 25 oktober 2024

Bedankt

Gisteren zag ik bij Angélique een heel leuk idee voor een kaart, en die heb ik direct uitgevoerd. De vorm van de kaart krijg je door een dinerbord te gebruiken met DP. En die doormidden te doen. Wat een tof idee. 
Deze kaart is voor een collega die afscheid gaat nemen. Ze is een ZZP'er die een hele tijd bij ons heeft gewerkt. Binnen de organisatie waar ik werk willen ze niet meer met ZZP'ers werken dus moet zij ons helaas gaan verlaten. Voor haar maakte ik dus deze kaart en er staat, nu ik dit type, een mooi gestipt bordje voor haar in de oven. Die laat ik later zien. 


Ik link deze kaart bij:

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! En ja, ligt aan de boetes die de belastingdienst gaat opleggen. Bij ons ook net zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een gave kaart! Dit model heb ik niet bedacht, maar is het model dat bij de liftchallenge gevraagd wordt, daar zou je je kaart kunnen linken: https://liftchallenge.blogspot.com/2024/10/liftchallenge-192.html
    Jouw kaart is een echte herfstkaart geworden, super! Leuk dat je een bord gestipt hebt voor je collega, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen