donderdag 3 oktober 2024

52 Weeks To Christmas - week 40 '24

 Donderdag, kerstkaartendag. Ik maakte voor deze week 3 kaarten. En de achtergrond is wel bijzonder toch? Dat komt omdat het eigen geschept papier is. Dit is de oktoberbox van September18, waar ik ambassadeur voor ben. Ik mocht de box al eerder testen en maakte al dit papier, ik heb nog meer haha. 
Klik hier voor mijn blog erover op het blog van september18. 
Ik maakte er dus onderstaande kerstkaarten mee. Geeft wel een leuk wollig effect aan de kaart.




Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 40

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaarten , en inderdaad heel leuk effect net of er een dikke wollige laag sneeuw ligt.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een kerst/winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten. Dat zelfgemaakte papier is super en geeft een mooie achtergrond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke serie gemaakt met je zelfgemaakte papier, het geeft een heel mooi effect!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een mooi papier wat je gemaakt hebt. Geeft een mooi effect aan de kaarten. En nogwel drie kaarten. Goed hoor. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen