vrijdag 8 juni 2018

halvemaan omslagdoeken

In de meivakantie, haakte ik nog 2 halvemaanomslagdoeken. Ik haakte er al eens 4 en het is een verslavend patroon. Ik haakte ze met Stone garen van action, helaas niet meer te krijgen. Maar mijn ouders zijn toen heel Twente af geweest op zoek naar die bollen. haha. Toen ik foto's maakte van de omslagdoeken, in de tuin, kwam Floortje natuurlijk weer fotobomben. 
On holiday in Italy, I made 2 half moon shawls. I crocheted 4 once and it's an addicting pattern. I made them with Stone yarn from the action, which they (unfortunately) don't sell anymore. Luckely for me, my parents went to every Action in the neighbourhood so buy me this yarn. haha. When I was taking pictures in the garden, and Floortje photobombed my pictures. haha.

















Fijn weekend.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn ook schitterende sjaals! En dat roze kleurt perfect bij Floortje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Een chique patroon in een stoer garen uitgewerkt geeft een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Draag je ze zelf ook, of geef je ze cadeau? Ik vind het zelf erg leuk om te zien en om te maken, maar dat doe ik maar zelden, omdat ik ze nooit draag (en ook niemand weet die ik er een plezier mee zou doen).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn poezen lekkere nieuwsgierig beesten. Je hebt prachtige foto's gemaakt van de omslagdoeken én de poes. Sommige patronen kunnen echt verslavend zijn. Helemaal als het eindresultaat een prachtige omslagdoek is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die zijn echt leuk! En je poes 😂, zo'n kleedje moet je toch altijd uitproberen 😉?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, I love photobombing cats! :D maar leuke omslagdoeken ook (al lijken ze me vrij klein van formaat). Sommige patronen zijn bijna verslavend hè... Groetjes en een knuffel voor Floortje

    BeantwoordenVerwijderen