zaterdag 16 juni 2018

French Market bag, 5 jaar + give-away // French Market bag, 5 years + give away


Vandaag precies 5 jaar geleden, schreef ik mijn eerste blogje. Wauw, 5 jaar gaat snel zeg. 5 jaar geleden begon ik met haken, en dus ook meteen met bloggen. In het begin weinig volgers, maar 5 jaar later.... Precies 100 volgers, en over de 120.000 pageviews in totaal. Wauw. 
Dus ik wil even zeggen tegen al mijn bezoekers en volgers:
Bedankt! 
En op naar de volgende 5 jaar.
Today precisely 5 years ago, I wrote my first blog. Wow, 5 years went fast. 5 years ago I started to crochet, and I also started blogging. I didn't have many followers at the beginning, but 5 years later I have precisely 100 followers, and over 120.000 pageviews. Wow. 
So I wan to tell all my visitors and followers:
Thank you!

Zo, nu over mijn project. De French Market bag. Ik haakte deze tas voor de meivakantie, zodat ik het mee kon nemen naar de supermarkt daar. Het patroon komt van Two of wands en ik haakte het met Drops loves you 8 garen. 
So, about my project. The French market bag. I made the bag before  my vacation, so I could use it to go to the supermarket. The pattern is from Two of wands  and I used Drops loves you 8 yarn.

specificaties project:
patroon: Two of wands
garen: Drops love you 8 garen 4,5 bol
haaknaald: 4 mm

specifications projects:
pattern: Two of wands
yarn: Drops love you 8 yarn 4,5 balls
crochethook: 4 mm






En dan nu de Give-away.
And now the give-away.


Ik heb besloten om garen voor het project weg te geven, en mijn moeder maakt er een mooi projecttasje bij. 
I decided to give away the yarn for this project, and my mom will make a nice project bag.

Hier is wat je moet doen:

*Volg mijn blog via bloglovin of via de mail.
* Laat een reactie achter onder deze post zodat ik weet dat je meedoet.
* Voor een extra kan: deel mijn blog via je eigen blog, facebook etc. (Vertel mij dit wel even in je reactie).
* De give-away is alleen toegankelijk voor mensen uit Nederland en België, i.v.m. de verzendkosten.

What do you need to do?

* follow my blog through Bloglovin or email.
* Leave a comment at this post, so I will know that you're participating.
* For an extra chance: share my blog on your own blog, facebook etc. (Tell me in your comment).
* This give-away is open to Dutch and Belgium people only, because of the shipping costs.

Fijn weekend lieve mensen.
Have a nice weekend sweet people.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

9 opmerkingen:

  1. Kom naar op net de volgende 5 jaar, ik geniet er nog net zo van als 5 jaar geleden.
    Prachtige tas, heel handig en die kleur is om te smullen! Je hebt werkelijk prachtige bolletjes gebruikt! Maar ik doe niet mee met je weggever want je hebt me al meer dan genoeg verwend de afgelopen jaren en ik geniet ook daar nog steeds van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 5 jaar al weer, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Omdat ik eerder al een mooi cadeautje won doe ik niet zelf mee, maar wil ik graag meedoen voor mijn blogvriendin Sigrid. Mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Emily!! Op naar de volgende VIJFTIG jaar maar! ;-)
    Ik doe graag mee, maar oh wat lief, ik zie dat Daphne wil meedoen voor mij!
    Ik heb ook al eens een keer een heel mooie tas van je mama gewonnen, maar dat garen ziet er zo 'lekker' uit dat ik voor een keertje toch wel hebberig word :-) Maar mocht ik het winnen, ga ik er cadeautjes mee maken of misschien wel iets voor een goed doel ofzo.
    Ik zal je give away delen op mijn FB!
    Gefeliciteerd Emily en wat een héle leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tineke V/D Zon17 juni 2018 om 09:16

    Gefeliciteerd Emily ik hoop dat je nog lang blogs schrijft.
    Ik zie dit voor het eerst maar vind het leuk om je te volgen en ik zou graag mee doen met het give away kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 jaarbloggen, wat een mijlpaal, ik geloof nooit dat ik dat zolang zou volhouden, maar ik hoop dat jij nog heel lang blijft bloggen!! Gefeliciteerd met je jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk ik doe mee! Wat een mooie give away ;-) Lijkt me super om te haken, staat op mijn to-do lijstje! Wordt het een "Frisian" market bag!
    groeten uit Friesland...van Ingrid Hobbydingen.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, te gek! Ik doe graag mee. Die tassen zijn zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Emily, van harte gefeliciteerd met je 5-jarige blogavontuur. Bloggen is net zo leuk én verslavend als haken he ;-)
    Leuke tasje heb je gehaakt en wat lief dat je een give away doet. Toi toi toi en dat je maar nog lang blijft bloggen xxx
    Lieve Haakgroetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen