zondag 2 oktober 2022

Vervagend daglicht sjaal

Ja, weer eens een gehaakt item op mijn blog. Of beter gezegd, 2. Ik heb de Vervagend daglichtsjaal uit het boek Journey van The guy with a hook gemaakt. Het patroon van de sjaal is best breed, en dat wou ik niet. Dus maakte ik 2 sjaals. Het garen is Scheepjes Merino Soft, best een prijzig garen (logisch hoor met Merino). Zo heeft mijn moeder ook een sjaal. Om ze uit elkaar te houden ben ik bij de ene begonnen met rood en bij de andere met blauw. Ik ben echt zo blij met deze sjaal, echt prachtig. 






Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Mooie, vrolijke sjaals. Als ik het zo bekijk had je heel wat draadjes af te werken, dat heb je heel netjes gedaan, net als het haakwerk zelf, zo mooi regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon is dat, heel tof gehaakt.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zijkanten zijn mooi recht, wat heb je dit prachtig gehaakt.
    Wat lief om voor je moeder ook een sjaal te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige steek is dat! En het garen is ook gaaf dat het zo in elkaar overloopt. Op het eerste gezicht lijken ze sprekend op elkaar, maar als je dan leest wat je erbij schrijft, zie je het verschil! Leuk dat je moeder een sjaal van je krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sjaals heb je gemaakt. Leuke steek en kleuren.
    Heb je zeker veel plezier van als het weer kouder wordt.
    Leuk die afwisseling, kaarten en haken. Bij allebei kan je je creativiteit lekker kwijt. Goed om bij te ontspannen.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen