maandag 24 oktober 2022

Herfst groetjes

Deze kaart maakte ik voor Nicole. Nicole en ik kennen elkaar al heel lang via bloggen en instagram. We sturen elkaar wel eens iets leuks op en ik moet dat al heeeeeel lang doen. Nu eindelijk alles ingepakt en daar hoort natuurlijk een mooie kaart bij.
De witte achtergrond stempelde ik met stempels van Perlenfischer. Ik ben zo dol op de leuke egel van Marianne Design. Zo lief.


Vandaag ben ik lekker vrij. Ik ga verder met het stippen van mijn bord en misschien nog weer een kaart maken. Een collega van mij heeft ook een stansmachine gekocht en vroeg of ik een instructiefilmpje wilde maken. Lachen joh. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Leuke herfstkaart met die lieve egel. Mooie gestempelde achtergrond.
    Succes met het maken van het instructiefilmpje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik "ken" Nicole van de reacties die zij schrijft o.a. op jouw blog 😊 maar denk haar daardoor voldoende te kennen om te weten dat ze blij zal zijn met de kaart! En terecht, het is een snoepie. Wat leuk, een instructiefilmpje maken, en wat leuk dat je een creatieve collega hebt (misschien wel meer dan 1).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, deze kaart! De egel is echt heel leuk. Ik heb de oude, die is groter, maar ook erg leuk. Een instructiefilmpje!!! Je kunt er sneller even heen gaan, lijkt me, hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden, is de ontvanger zeker blij mee. Veel plezier met stippen, ook een hobby waar je heerlijk je fantasie op los kan laten.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen