maandag 10 oktober 2022

Auto kaarten

Gisteren was Wouters verjaardag, hij zou 24 zijn geworden. Op zo'n dag ben ik er altijd nog meer mee bezig, net als op zijn sterfdag. Maar goed. Een collega van mijn vader woont bij ons achter in de straat, en is ook goed bevriend met mijn moeder. Nu hadden haar zoons (volgen jullie het nog? hihi) zaterdag de auto van Wouter zien staan. Ze wilden graag wat doen voor Wouter en wilden dus de auto van hem wassen. Even voor de duidelijkheid: Wouter had 2 auto's. Met de andere auto is hij verongelukt, en mijn moeder gebruikt deze auto. Een oude Volkswagen Golf. 
Nou, die jongens zijn een hele dag bezig geweest om de auto op te poetsen en het resultaat mag er zijn hoor. Je zou de auto niet weer herkennen. Onder de kaarten zie je de voor en na foto van de auto.
We maakten een appelcake voor ze, Wouters favoriete gebak. En ik maakte dus als bedankje een mooie kaart voor beide jongens. De auto staat de glimmen op de kaart, de sterretjes en dankjewel stanste ik uit zilverkleurig spiegelkarton. Een stoer designpapier eronder en klaar is kees.



Voor

Na
Het lijkt wel een andere auto hè.

Ik kocht deze mooie bloemen voor Wouter. Gentianen met een alstroemeria en 2 rode anjers voor extra kleur. Met zijn sterfdag had ik dit precies zo gedaan en die bloemen hebben gewoon een maand gestaan. Benieuwd hoelang ze het nu volhouden.


Gisteren zaten de bloemen onder de druppeltjes, ziet er zo mooi uit.

Dit boeket hebben mijn ouders er neer gezet.


Vandaag mag ik weer een late dienst werken, na een vrij weekend om bij te komen van de vakantieweek. Dat is wel aardig gelukt. 
Vrijdag zijn we zelfs naar creaweekend Hardenberg geweest. Ik ben alleen vergeten foto's te maken van wat ik allemaal gekocht heb haha. Grappige was, ik had mijn paslimiet nog wat laag ingesteld (dat had ik toen gedaan met de vakantie) en nu wilde ik koffie en gebak halen voor mij en mijn moeder, werd mijn pas geweigerd. Lol! Er was niks aan de hand, gewoon de limiet weer even verhogen.
En ik won ook nog wat via Instagram, dat laat ik jullie volgende keer zien, want het is echt een geweldige prijs.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily







 

9 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal Emily....heel speciaal dat je dat met ons wil delen.....maar ook weer mooi en warm!
    Je hebt voor de mannen twee hele mooie bedank kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gemis is en blijft moeilijk en zeker op zulke dagen. Maar jullie houden de herinnering in ere.
    Wat geweldig dat die jongens de auto wilden poetsen. Het resultaat is geweldig. Dat verdient zeker zo'n mooie en toepasselijke kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat Wouters graf er mooi bij, zo liefdevol verzorgd en vol bloemen.
    De auto is inderdaad onherkenbaar, Wouter zal vast tevreden zijn met het resultaat. Je hebt heel leuke kaarten gemaakt voor de poetsers, gaaf gedaan met die sterretjes.
    Ja, was Hardenberg de moeite waard? Misschien wat voor volgend jaar, ik heb even getwijfeld of ik zou gaan maar het toch naast mij neer gelegd.
    Ik ben wel nieuwsgierig wat je gewonnen hebt, laat je ons niet te lang gissen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily,
    Zo'n dag zal altijd in je gedachten blijven, net als de sterfdag. Wat een mooi actie om de auto zo te poetsen . Wat een enorm verschil, zeg! Prachtig zoals hij er nu uitziet.
    En het graf ziet er ook heel verzorgd uit.
    Wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt, ik zag al iets op Instagram. En je hebt dus ook van alles gekocht in Hardenberg... Leuk hoor. Wij hadden onze pijlen op de Art Specially gezet en nu gaat die niet door! Zo jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooooo, wat een verschil zeg. Net of het een nieuwe auto is.
    Die jongens hebben hun best gedaan zo te zien.
    Wat een mooi verhaal deel je het ons!
    De bloemen zijn prachtig, die heb je met liefde uitgezocht.
    Dit zullen altijd dagen zijn die extra jarig blijven.
    Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar je prijs geeonnen bij Instagram......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om zo samen Wouter te gedenken. Lieve gebaren over en weer. Daar wordt iedereen blij van. De auto ziet er weer als nieuw uit. Wouter kijk er vast met een glimlach op zijn gezicht van bovenaf naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouters graf staat er mooi verzorgd bij, en zijn auto nu ook weer. Wat een eer van het werk hebben de heren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd bijzonder, zulke gedenkdagen van iemand die je moet missen... Mooi om dan zulke mooie bloemen op het graf te zetten. En wat tof dat die jongens de auto wilden poetsen! En zó mooi ook, echt een mega verschil! Toffe kaart maakte je voor ze. Ben benieuwd naar je gewonnen prijs. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi hoe jullie Wouter herdenken op deze speciale dagen. Zo lief dat de auto weer helemaal werd opgepoetst, het door jou gemaakte kaartje zal vast gewaardeerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen