maandag 12 september 2022

By Claire top

Ik ben ook nog druk aan het haken. Dat gaat alleen soms niet zo snel als andere dingen. Maar vandaag wil ik jullie deze leuke top laten zien. Het is de ByClaire top, die een aantal jaren geleden al heel populair was. Toen had ik er geen tijd voor. Nu wel. Ik had nog genoeg SMC Catania liggen, voor een project wat ik toch niet wat vond. Dus zo gezegd zo gedaan. Het haakte heerlijk snel weg en was deze top ook super snel klaar. Donkerblauwe top eronder en klaar. De oorbellen die ik draag op de foto's zijn gemaakt door Maak het FF by Maddy. Ik ken haar via instagram en vond deze oorbellen zo leuk. 
Ik heb de top al op instagram laten zien en kreeg daar zulke leuke reacties. Ook van collega's trouwens, die mij volgen via instagram. 





Ik heb vanavond late dienst en condoleren. Een bewoner van ons is overleden. 91 jaar. De oudste bewoner van de hele organisatie. Hij is best oud geworden, mensen met een verstandelijke beperking worden doorgaans niet zo oud. We zullen hem missen.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb dat patroon ook, ben er al een paar keer aan begonnen, maar vond dan toch steeds het uitgekozen garen niet geschikt. De jouwe is ontzettend leuk geworden, staat je heel erg goed.
    Sterkte vanavond, 91 jaar is een mooie leeftijd, zeker als iemand een verstandelijke beperking had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een super leuke top zeg.
    Wat een mooie kleur, perfect voor op een spijkerbroek.
    En dan het donkerblauwe topje eronder, dat maakt het helemaal af.
    91 Jaar, wat een mooie leeftijd, maar toch kan het gemis, ook dan, groot zijn.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave top is het! Mooi patroon en ik houd erg van rood! Staat je ook heel mooi! En altijd weer bijzonder als je afscheid moet nemen van een cliënt. Wij ook afgelopen week...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige top en wat matcht die goed met je mooie oorbellen! Hele leuke outfit zo bij elkaar, staat je goed! Hele leeftijd inderdaad voor iemand met een beperking... Sterkte hoor: ook al is het je werk, je 'hecht' je op de een of andere manier toch aan iemand en lege plekken voel je ook dan en misschien voor jou extra moeilijk na alles wat je al hebt meegemaakt, kan soms oude wonden weer open halen

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen