dinsdag 6 september 2022

9 jaar & 400ste blogpost give away

Dit jaar bestaat mijn blog al 9 jaar. Wauw. Ik had nog een give away beloofd. Nu zag ik dat ik ook al meer dan 400 berichten heb geplaatst. Volgens mij 2 posts terug is nummer 400. Ook een prestatie. Dus nu ga is het zeker een goed moment voor een give away
Ik heb een paar leuke pakketjes samengesteld met snijmallen/stempels. Deze ga ik alle drie weggeven. Mochten er veel haakfanaten reageren, doe ik ook nog een haakpakketje eruit. Laat het even weten. Hihi.

Wat moet je doen?
* volger zijn van mijn blog natuurlijk
* laat een leuke reactie achter en zeg natuurlijk even welk pakketje je zou willen winnen ;-) 

Simpel toch?

Ik hou de give away open tot 20 september. Dat is 2 weken.

Pakket 1

pakket 2

pakket 3

Ohja, in elk pakketje komt natuurlijk ook een leuk tasje/etuitje van mijn moeder in en nog wat kleine dingetjes ;-)

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Emily,
    Van harte gefeliciteerd met het 9 jarig bestaan van je blog!
    Volgen doe ik je al heel lang.
    Wat heb je gave weggevers zeg!
    Pakketje 2 ziet er heel leuk uit....daar ga ik voor.
    Heel veel succes!
    Groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Emilly,
    Gefeliciteerd met het al 9 jaar bestaan van je blog. Ik volg je al een poos en zie zulke prachtige kaarten voorbij komen, heel knap. Ik ben niet van het kaarten maken zoals jij dat kan. Ben meer van het haken.Leuk dat je weer kadootjes weggeeft. Ik heb een poosje terug een schattig tasje van je gekregen. Ben er nog steeds heel blij mee. Dus ga ik niet meedoen, dat gun ik een ander.
    Ik ben elke keer weer verrast wat je hebt gemaakt. Je maakt veel mensen blij met je kaarten. Ga nog maar lang zo door, ik geniet mee.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emily, van harte met je 400e blogbericht en je 9 jaar bloggen! Wat ben je jong begonnen! Leuk hoor! Ook leuk dat je hakers onder je volgers hebt. En dat verbaast me nou helemaal niet ;-)
    Oh ja, als ik win dan lijkt me pakketje 2 heel leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Emily, dat vind ik nou heel bijzonder... Je blog bestaat 9 jaar, en op 9 september bestaat de mijne ook 9 jaar! En ik heb je pas vorige week ontdekt! Hoe kunnen we elkaar mislopen hebben en toch hebben we gelijklopende hobby's!
    Ik doe heel graag mee met pakketje 3!
    Veel succes verder met je blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emily,
    Gefeliciteerd meid! Ik volg jouw blog al een hele tijd, vind het altijd weer leuk om je te lezen. Ook op instagram weet ik jouw berichten te smaken. Soms word ik er zelfs door geïnspireerd.
    Doe zo voort.
    En mocht ik winnen, dan graag pakketje 1.
    Groetjes,
    Creaperlavera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een give away doet! Ga zo door met je gezellige blogberichten en verhaaltjes, altijd leuk om te lezen tussen de drukte van elke dag door...

    Ik doe graag mee voor setje 1 en ga hem bij mijn volgende blogbericht even vermelden :)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je 9 jaar! Ik vind alle 3 de setjes leuk, mij maakt het niet zo uit welke ik zou ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen