dinsdag 4 mei 2021

Vrolijke kaarten

Het bloggen wil nog steeds niet helemaal lukken. Het creatief zijn gelukkig wel. Ik ben best druk geweest de afgelopen tijd met mijn bloemen hexagon deken, daar focuste ik het meeste op maar die is nog niet af dus kan ik niet showen. Vorige week maakte ik ook nog een aantal kaarten dus die show ik jullie vandaag. 
Deze is voor een wijkhoofd van de collecte die mijn moeder organiseert. Zij ging ermee stoppen. Snel een kaart maken voor haar. Ik vind deze veldbloemen zo mooi he. Word er zo blij van. Mijn moeder vertelde dat ze tot tranen toe geroerd was zo ongeveer, door deze kaart. Daar doe je het voor toch :-) 

Deze is voor een collega die jarig was. Redelijk simpel maar vind hem wel mooi geworden.

En deze is voor een vriendin. Vorig jaar ging het feest al niet door maar dit jaar alsnog getrouwd/geregistreerd partnerschap, het feest halen ze nog eens in. De ronde vormen zijn van action. Ik vond het uiteindelijk net bubbels van de champagne lijken. Zo leuk!

Ik wens jullie een hele fijne dag lieve mensen. 

Lieve groetjes,
Emily








 

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Emily.
    Allereerst wil ik je héél erg bedanken voor het kadootje wat ik in mijn brievenbus gevonden heb!!
    Ik ben er heel blij mee. Wij hebben een seizoen plek op een camping en daar heb ik een grote tas als toilettas. Daar zit alles in wat ik nodig heb, maar wel alles door elkaar, niet fijn. Ik ga het tasje wat ik van jou kreeg gebruiken om wat spullen in te doen die ik dan zo kan pakken als ik het nodig heb.
    Dus echt heel handig en super bedankt! Kan de hele zomer aan je denken😁
    Wat een leuke serie kaarten laat je hier weer zien.
    Ik vind vooral de groen/blauwe met de krans héél mooi.
    Zo leuk, jij bent echt aan het kaarten maken geslagen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie heel mooie kaarten en allemaal zó anders.
    Het is zeker fijn als mensenje creaties waarderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaarten heb je gemaakt. Daar kan je alleen maar blij van worden als je die in de brievenbus vindt.
    Echt een kadootje.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Fijn als je er zo'n mooie reactie op krijgt. Het is hier hetzelfde, lekker creatief maar geen tijd om te bloggen. Alles op zijn tijd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Emily,
    Je hebt hele leuke kaartjes gemaakt!
    De wilde bloemen staan op mijn verlanglijstje,misschien binnenkort:)
    Bedankt voor inspiratie.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen