donderdag 27 mei 2021

Nieuwe kaarten

Ik maakte weer allerlei kaarten voor onder andere collega's die ziek zijn, een vriendin die jarig was, moederdag en voor een klein meisje dat geboren is. Ik gebruikte heel wat nieuwe mallen en stempels, zoals de tabletten van de eerste kaart, de cupcakes en de baby met ledikant. De kaart die ik voor Moederdag maakte heb ik met de hand getekend, naar voorbeeld, met mijn Pentel brush pennen. 







Ik heb nu lekker wat dagen vrij. Lekker veel knutselen en haken hoop ik. En beter weer zou ook fijn zijn, ik ben heel benieuwd of het beter weer wordt.


Fijne dag lieve mensen.


Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Mooie, fleurige kaarten heb je gemaakt! Stuk voor stuk zijn ze prachtig geworden. De mand en krans zijn echt hele leuke mallen...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zijn het weer geworden. De moederdagkaart vind ik ook heel leuk. Veel plezier met je vrije dagen, haak en knutsel maar lekker. Hopelijk krijgen we de zon te zien dit weekend.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal weer heel mooie kaarten. Jouw collectie stansen groeit ook gestaag hè, ze maken ook zoveel leuks! Maar je moederdagkaart vind ik absoluut ook heel gaaf, knap gemaakt. Wat zal je moeder die gewaardeerd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Ik wens je zonnige, creatieve vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen