woensdag 12 juni 2019

Mama's maaksels april/mei 2019 // Mom makes April/May 2019

We zijn ondertussen alweer een aardig eind onderweg in Juni en ik heb jullie nog niet laten zien wat mijn moeder maakte de afgelopen maanden. Gisteren maakten we eindelijk de foto's. 

June is already well on it's way and I haven't showed you the things my mom made the past months. We finally took the pictures yesterday.


een mooie jeansjurk voor mij, riem om mijn middel en klaar.
A lovely jeans dress for me, belt around my waist and done.

2 kleuren t-shirt voor mij
2 tone tshirt for me.

Allemaal tassen.
All bags.

Heerlijk dit soort broeken.
I love these kind of pants.


Mijn favoriete trui. Ik heb hem al veel gedragen, vooral op vakantie. Heerlijk Hygge vond ik.
My favorite sweater. I already wore it a lot, on holiday. Feels quite Hygge to me.


Mijn moeders jurkjes, t-shirts, trui en rok.
My mom dresses, t-shirts, sweater and skirt.


En zoals jullie misschien wel op instagram zegen, heb ik mijn vingers verbrand op het werk. Ik heb per ongeluk heet water voor thee over mijn vingers heen gegooid met als gevolg dat ik 2 vinger verbrand heb. Mijn middelvinger heeft een blaar en mijn wijsvinger een mooie rode vlek. Dus, nu gaat het haken niet zo heel erg makkelijk. Hopelijk geneest het snel haha. Ik kan overigens gewoon werken dus dat scheelt.
Like some of you may have seen on instagram, I burned my fingers at work. I accidently spilled hot water for thee over my fingers. So now I have 2 burnmarks on my fingers. So, crocheting isn't easy right now. Hopefully it will heal quickly. But I can work so that's something.

Fijne woensdag.
Have a nice Wednesday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. O, wat ben je weer heerlijk verwend met mooie kleren! Nee, niet met die verbrandde vingers :-( dat doet vast behoorlijk veel pijn, beterschap.
    Ook voor zichzelf is je moeder goed bezig geweest, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, wat naar van je vingers! Ik wens je een goed herstel en hopelijk gauw minder pijn!
    Je moeder heeft weer mooie dingen gemaakt. Heerlijk als je zoveel prettigs kunt (laten) maken, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, zo'n mama die je kledingkast vult met zoveel leuke items! De spijkerjurk is echt super, ik ben benieuwd hoe die jou staat.
    Veel beterschap gewenst, een brandwond kan zo pijnlijk zijn! Hopelijk gaat het snel weer beter en kun je weer lekker aan de haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een supermam, die al die prachtige kleding en tassen maakt. Het staat je prachtig. Wat naar dat je jouw vingers hebt verbrand. Zo pijnlijk. Ik voel met je mee. Hopelijk geneest alles snel en kun je daarna weer fijn haken.

    Sterkte en groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen