vrijdag 28 juni 2019

Dromerige sjaal

Een hele tijd geleden (lees: maart) al haakte ik de dromerige sjaal uit het boek Kant haken van A la Sasha. Deze sjaal stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Het garen, acryl garen van de trekpleister, had ik ook al heel lang in huis. Ik gebruikte 5 bollen (50 gr. - ca. 128 m.) en een haaknaald 6 mm. Ik haakte 57 toeren in totaal. 

Quite a while ago (read: March) I made the 'dromerige sjaal' from the book Kant haken from A la Sasha. This scarf was on my crochet to do list for a long time. The yarn, acrylic yarn from the Trekpleister, was in my yarn stash for a long time too. I used 5 balls of yarn (50 gr. - ca. 128 m.) and a 6 mm crochethook. I made 57 rounds of the pattern.







Een heel fijn weekend.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Heel kleurrijk, past goed bij jou. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk patroon hè. Ik haakte er al 2 in uni, leuk om jouw gekleurde variant te zien. Zo krijgt de sjaal een hele andere look. Een die helemaal bij jou past.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sjaal, lekker kleurrijk! En mooi met die bloesem erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very fetive colours and yay to you for using up some stash yarn! :-)
    win:win

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, kleurrijke sjaal!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen