zondag 16 juni 2019

blogverjaardag // blog anniversary

Op de valreep nu pas een berichtje over mijn blogverjaardag. Mijn blog bestaat vandaag alweer 6 jaar. Wauw. Dat betekent ook dat ik al bijna 6 jaar mijn havo diploma heb en 6 jaar geleden bijna begon aan mijn studie verpleegkunde. Wat gaat de tijd snel. 

Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om jullie als mijn volgers te bedanken. Bedanken voor de afgelopen 6 jaar, en bedanken voor de steun die ik uit de blogwereld kreeg na het overlijden van Wouter. Het betekent zoveel voor mij dat ik zoveel lieve berichtjes, kaartjes en kleine dingetjes kreeg. Dat zijn ook dingen die mij voor altijd bij zullen blijven en die ik voor altijd zal koesteren. 

En dan nu. Voor mijn blogverjaardag doe ik zoals altijd een Give-away. Ik vind het leuk om iemand blij te maken met een leuk pakketje. Ik hou nog lekker geheim wat het gaat worden, lekker spannend dus. 

Wat moet je doen??

*Volg mijn blog via bloglovin of via de mail.
* Laat een reactie achter onder deze post zodat ik weet dat je meedoet.
* Voor een extra kan: deel mijn blog via je eigen blog, facebook etc. (Vertel mij dit wel even in je reactie).
* De give-away is alleen toegankelijk voor mensen uit Nederland, i.v.m. de verzendkosten.

7 opmerkingen:

  1. Wat lief van je! Ik vind het zo bewonderenswaardig zoals jij (en jullie hele gezin) doorgaat met het leven, na het overlijden van Wouter.
    Op mijn blog staat jouw blog in het lijstje van blogs die ik lees, zodat ik het direct zie als je weer een berichtje hebt geplaatst. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik als eerste reageer.
    Ik volg je blog vanaf het begin, inmiddels dus al 6 jaar. Je bent een haakster, net als mijn dochter (24 jaar), en ik doe graag mee met je give-away omdat het me reuze leuk lijkt om voor haar iets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Emily, doe er nog maar 6 jaar bij, want ik volg je zo graag 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je blogverjaardag ... doe zo verder
    Jammer dat ik nu in België moet wonen ... succes
    Nog een fijne zonnige week en maandag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!
    6 Jaar alweer.
    Wat mooi dat je zoveel plezier aan het bloggen hebt.
    Ik heb het een aantal jaar gehesen ook ontdekt, ik vind het een hele Leuke hobby, dat bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vliegt de tijd hè! 6 jaar al weer. Van harte gefeliciteerd met jouw blogjubileum! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. De tijd vliegt en wat heb je veel meegemaakt en veel gedaan in die zes jaar. Bloggen is fijn in goede en in verdrietige tijden.
    Ik volg jouw blog en via jouw blog ook jou en jouw familie graag. Hopelijk ga je nog een tijd door met bloggen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Emily, van harte gefeliciteerd met je blog-verjaardag! Ik heb zelf gisteren net mijn 40e verjaardag gevierd, hihi. Ik volg je al een tijd en doe graag mee met je give away. Gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben naar wat voor leuk pakketje je (wellicht samen met je moeder?) gaat samenstellen... Want crea ben je! Ik wens je nog veel volgende (blog) verjaardagen toe. Groetjes Lizette

    BeantwoordenVerwijderen