zaterdag 13 oktober 2018

bijtring met konijnenoren // bunny ears



Een paar dagen na het ongeluk werd een vriend van mijn broers opnieuw vader van een meisje. Nadat alles eigenlijk achter de rug was en alles was geregeld, ging ik opzoek naar iets leuks om te maken. Ik kwam uiteindelijk uit bij Ilse kleijer. Zij heeft een patroon voor een bijtring met konijnenoren. Ik begon s' middags ergens aan de eerste, en s' avonds was hij af. En omdat ik voor 2 andere vrienden die vader geworden zijn niks had gemaakt (al eerder hoor) maakte ik nog 2 blauwe voor deze jongetjes. En toen kwam er ook nog een bestelling binnen voor een roze. Dus tadah. 4 bijtringen met konijnenoren.

De konijnenoren worden in amigurumi style gehaakt. Ik ben nooit een fan geweest van amigurmi haken, veel te strak haken en alles in elkaar zetten. Maar met dit project ben ik weer een soort van gevallen voor amigurmi haken. Wellicht dat je in de toekomst weer meer amigurumi's hier tegen zult komen. 

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

A few days after the accident my brother's friend became a father for the second time, a girl again. After everything was arranged and sorted out, I had time to start a new little project. I started looking and ended up at Ilse kleijer. She has a pattern for these bunny ears on a wooden ring. I started somewhere in the afternoon, and finished in the evening. And because 2 other friends also became father (earlier than the first one I mentioned) I made 2 more bunny ears. Blue for the boys. And after that I also got an order for one pink one. So tadahh. 4 bunny ears on wooden rings.

The bunnyears are crocheted in an amigurumi style. I never been a fan of crocheting amigurumi's, crocheting it is so tight and putting everything together. But with this project I'm sort of fallen in love with amigrumi's again.
Maybe in the future you will see more amigrumi's here at the blog.

Have a nice weekend.

Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke cadeautjes!
    Leuk als je ook amigurumi gaat haken, zo'n beestje komt in je handen tot leven, zo leuk als je opeens wordt gegrepen door de uitstraling en het een eigen karakter krijgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ook erg schattig die oortjes. Een lief cadeautje .

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi geworden! Heerlijk altijd van die tussend(oor) werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen