dinsdag 17 juli 2018

Sunrise bolero

Ik had dit blog al veel eerder willen schrijven, maar er kwam van alles tussendoor. Ik ben begonnen als flex-medewerker bij de instelling waar ik werkte. Het geeft mij veel vrijheid om zelf diensten aan te nemen en zo kon ik ook gewoon op vakantie. Daarnaast overleed een cliënt van mijn oude groep iets meer dan een week geleden. Hierdoor kwamen er 3 extra werkdagen voor mij bij plus op woensdag was de afscheidsdienst. Daarnaast was het mijn moeders verjaardag en de trouwdag van mijn ouders en opa en oma. En ik was ook nog heel druk bezig met haken. Maar nu dit project.

Voor een tijdje terug vroeg Maddy van maak het ff testhakers voor haar nieuwe patroon. Nou, dat zag ik wel zitten. Het patroon was voor een super leuke zomerse bolero, en ik zag het mij al dragen over mijn Dirndl. Dus meldde ik mij aan, en werd uitgekozen. Dus ik naar het wolhuis in Rijssen om Drops cotton light te kopen. Ik kocht 5 bollen voor de zekerheid maar had uiteindelijk genoeg aan 4 bollen, zoals aangegeven in het patroon. 
Het patroon haakt heerlijk weg en het was ook zo af. Ik ben niet zo fan van dingen in elkaar zetten, dus mijn moeder heeft dat voor mij gedaan haha. 

I have been meaning to write this blog for a while, but a lot happened. I have a new job at the same company as I worked. I now have more freedom to take on shifts and go on vacation. And a patiënt at my old group past away a little more than a week ago. I took on 3 shifts and I went to the funeral. And there was my mother's birthday and my parents and grandparents anniversary. And I was busy crocheting. But now this project.

A while back Maddy from maak het ff  asked people to test  her new pattern. Well, I got excited. The pattern was for a summer bolero. And I could see myself wearing it. So I applied and she choose me. So I went to het wolhuis to buys Drops cotton light. I bought 5 skeins just to be save, but I only needed 4. 
It was an amazing pattern to make and I look forward to making it again. 

specificaties project
patroon: Sunrise bolero
garen: Drops cotton light, 4 bollen


specifications project
pattern: Sunrise bolero
yarn: Drops cotton light, 4 skeins








Fijne dinsdag.
Have a nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily



8 opmerkingen:

  1. O, dat staat je weer super leuk! Waar us Maddy dan nu actief? Haar blog ligt al heel lang stil en ook op facebook gebeurt niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Emily! Ja, een job staat een blog soms wel in de weg hé (het zou omgekeerd moeten zijn, haha), maar ik voel dat je het graag doet dus dat is ook al veel waard.
    En die bolero had ik toevallig al gezien, maar nogmaals: geslaagd projectje! Kan ik je moeder ook lenen om dingen in mekaar te steken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, kom maar op. Groeten van de moeder van Emily !!!

      Verwijderen
    2. Hihi, dankjewel Marita! En bedankt voor de prachtige tasjes!!

      Verwijderen
  3. Wat een leuk bolero-vestje! Echt handig in de zomer, voor over topjes zonder mouwen. Ik ga dat patroontje eens opzoeken , wie weet maak ik het ook eens. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vestje! En het staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen