vrijdag 20 juli 2018

De granny square tas // the granny square bag

Net als mijn vorige post, is dit ook een project dat ik ging testhaken. Mabel van happinesswithyarn vroeg testhakers die vaker voor haar patronen willen testen. Ik word altijd helemaal vrolijk van haar ontwerpen, dus meldde ik mezelf aan. En ik werd uitgekozen. Heel erg leuk natuurlijk. Het patroon dat getest moest worden was 'summer bags 2 in 1 patroon'. Ik kon 1 van de patronen kiezen en ik besloot de granny square tas te gaan haken. Het garen wat Mabel gebruikte, had ik niet, maar ik heb nog een hele voorraad Drops Paris dat precies dezelfde looplengte had, dus haakte ik het daar mee. 
Je patroon was super easy om te volgen en in 1 weekend had ik de tas gewoon klaar. Echt onvoorstelbaar. Ik was echt in de haakflow haha. 
Just like my last post, this project is one that I tested for someone. Mabel from happinesswithyarn asked people to test her patterns, and because I love all her designs, I applied. And I got picked. I got really excited. She already had a pattern that needed testing, 'the summer bags 2 in 1 pattern'. I could chose one of the two pattern to test. I decided to do the granny square bag. The yarn Mabel used, I didn't have in my stash, but I had a big box of Drops Paris with the same weight and length, so I used that yarn instead.
The pattern was super easy to follow and I made the bag in 1 weekend. I was really in the crochet flow haha. 

Ik heb de tas inmiddels cadeau gedaan aan mijn moeder, voor haar verjaardag. Samen met een swarovski hangertje dat ik kocht bij Nicollie, zelfgemaakte sokken spanners en 2 bolletjes sokkenwol. Ze was ontzettend blij met de tas en de rest van de cadeaus.
meanwhile I gifted the bag to my mother, for her birthday.
Together with a swarovski necklace hanger, which I bought at Nicollie, handmade sock blockers and 2 balls of sockyarn. My mom was so happy with the bag and the other gifts.

specificaties project:
garen: Drops Paris 2x nr. 10, 2x nr. 16, 1x nr. 39, 1x nr. 2
haaknaald: 4,5 mm

specifications project:
yarn: Drops Paris 2x nr. 10, 2x nr. 16, 1x nr. 39, 1x nr. 2
crochet hook: 4,5 mm








Dit is mijn laatste post voor de zomervakantie. Dit weekend gaan wij weer op weg naar Bella Italia. 
Dus ik zal zeggen: tot over 3 weken.
So this is my last post before we leave for our summer holiday. This weekend we're going to Bella Italia.

Ciao,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Dat is een heel vrolijke tas geworden die vast mee mag naar Italië.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie vrolijke zomertas gemaakt. Leuke kleuren. Jouw moeder gaat de tas vast met plezier gebruiken.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie Emily!!
    En weet je wat ik zo leuk vind? Jij maakt gehaakte tassen voor je mama en zij maakt stoffen tassen, jullie kunnen zó een winkel beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas! Kan me goed voorstellen dat je moeder daar blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gezellige tas zeg!
    Prachtige frisse kleuren!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen