woensdag 31 augustus 2016

One Lovely Blog Award



Ik kan niet zo goed tekenen als Sigrid, dus ik heb maar een foto van mezelf gepakt. Door Sigrid van het blog KatKatKatoen werd ik genomineerd voor One Lovely Blog Award. Sigrid, ontzettend bedankt dat je aan mij gedacht hebt.


De regels van het "One Lovely Blog Award" zijn:

- Vermeld van wie je het award kreeg,

- Deel de regels,
- Deel 7 dingen over jezelf,
- Nomineer max. 15 blogs en laat hen weten dat ze genomineerd werden.



7 dingen die mijn bloglezers misschien niet van mij weten:
- Ik ben dol op Engeland, sinds ik er geweest ben in 2012. Ik wil graag nog een keer terug en meer dingen op haakgebied zoeken.
- Ik kan breien, zei het niet heel goed. Alleen recht en ik begin met zeg maar 20 steken, en ik eindig met 26 hahaha. 
- Ik ben dol op fietsen, echt heerlijk. 
- Als een bol wol in de knup (knoop, Twents hè) zit, dan laat ik mijn moeder die altijd ontwarren, ik heb er geen geduld voor.
- Ik ben dol op films en tv-series kijken zoals: Downton Abbey, Grey's anatomy etc.
- In hou van lezen, en vooral fantasy series. Bijv. Twilight, The Hunger Games, Vampire Academy. Alle boeken van Kelley Armstrong enzovoort. Soms ben ik zo druk met lezen dat ik een boek in 1 dag uitlees.
- Ik kan bijna elk merk auto opnoemen. Dit is mede te danken aan mijn auto-gekke broers. Hahaha. Mijn favorieten: Ferrari & Maserati. 

Nu rest mij nog 1 ding te doen, en dat is andere blog nomineren:
1. Ingrid van, My Funky crochet.
2. Nienke van, Nienke Haakt.
4. Margaret van, Bit of color.
5. Marijtje van, Gehaakt door Marijtje.
6. Carolien van, Coupe-Woolly.
7. Dinah van, Dinah creatief.
8. Angelique van, Made with love by Angelique.
9. Marmarel van, Marmarel.
10. Sofie van, Fie bakt, haakt en naait.

Sigrid nogmaals bedankt en dan wens ik iedereen nog een fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily





10 opmerkingen:

  1. Wat leuk Emily!
    Favoriete auto, daar kan ik mee akkoord gaan ;-)
    En lezen is zaaaaaaaalig!
    Je hebt ook goeie nominaties gemaakt, een paar die ik vergeten was en die het zeker verdienen!
    Nog een fijne avond,
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely to learn a few things about you, congratulations on your blog award x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Emily

    Je kan al meer dan alleen rechts breien, je kan blijkbaar ook goed meerderen. ;-) En het is zoals met alles, oefening baart kunst. :-)
    In Engeland is ieder jaar een mega grote beurs, 2 van de dames van mijn breiclub gaan er ieder jaar naar toe. Maar als je gaat, kan je best op voorhand wel een tijdje sparen. ;-) En een extra grote koffer meenemen. :p

    Super lief dat je mij nomineerde. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ;) dat van breien herken ik wel een beetje, hihi. En Engeland... Ja daar zou ik ook wel meer van willen zien. Wij zijn er afgelopen en vorig jaar in mei een aantal dagen geweest om m'n zwager te bezoeken. Ik vond de mensen zo vriendelijk en zou graag meer van de natuur zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig om jouw 7-dingenlijstje te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je dat je mij deze award gunt. Ik reageer wat laat, want ik heb de afgelopen dagen veel achter de naaimachine gezeten in plaats van op blogs.
    Je hebt nieuwtjes over jezelf met ons gedeeld. Het is dan net of we elkaar een beetje beter leren kennen, ook al hebben we elkaar nooit live ontmoet.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je nominatie! Leuk is dat om weetjes van je te lezen. Ik heb nog een paar blogverhaaltjes op de planning staan maar ik zal zeker een blog schrijven over deze nominatie. Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je dat je mij deze award gunt. Ik reageer wat laat, want ik heb de afgelopen dagen veel achter de naaimachine gezeten in plaats van op blogs.
    Je hebt nieuwtjes over jezelf met ons gedeeld. Het is dan net of we elkaar een beetje beter leren kennen, ook al hebben we elkaar nooit live ontmoet.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Emily,

    Thanks for the nomination, I will respond when I get the time...

    Have a nice time!

    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de award en dankjewel dat ik er een van jou krijg, dat zie ik als een groot compliment :-) Ik bedank voor de eer, maar laat de award verder aan mij voorbj gaan, omdat ik het best moeilijk vind om zo direct over mijzelf te schrijven en daarnaast alle blogs die ik volg wel in het zonnetje zou willen zetten. Sorry dat ik het niet voortzet ;-)
    Heel leuk om wat weetjes van jou te lezen, je hebt er een heel mooie foto bijgezet!

    BeantwoordenVerwijderen