maandag 29 augustus 2016

boeklancering Haakspiratie // booklaunch Haakspiratie

Zaterdag was het zover. De datum stond al een aantal maanden in mijn agenda. De officiële boeklancering van het boek Haakspiratie van Janneke, van het blog Jip by jan. Het feestje begon om half 3, om kwart over 2 waren mijn moeder en ik er ongeveer. Toen was het nog niet helemaal vol in de winkel en kon ik rustig mijn boek laten signeren door Janneke. Super leuk. Dit is mijn derde gesigneerde boek ooit haha. Al snel werd het mega druk, maar toch zocht ik mezelf nog een paar wolletjes uit (of course). Speciaal voor de boeklancering waren er speciale aanbiedingen, zoals 15% korting op alle Drops garens. Super leuk natuurlijk. Ik wilde ook wel graag een keer een kledingstuk haken, en had al leuke vesten gezien van Drops. Ik kocht 16 bollen Drops Paris recycled denim. Ook wilde ik graag de vogelvluchtsjaal uit het boek Hollands Welgaren haken, daar nam ik 2 bolletjes Drops Lace voor. Nee, nog niks uit het boek van Janneke, maar dat gaat natuurlijk nog wel komen. Met het kopen van het boek, kreeg ik ook nog eens een goedgevulde goodiebag. Geweldig!! Aangezien het boek van Janneke haken combineert met naaien, zat in de goodiebag het boek: beginnen van naaien van Cath Kidston. Ik heb gelukkig een moeder die geweldig kan naaien, dus daar hoef me niet druk over te maken. Daarnaast zaten er 3 bollen garen in de tas, een bol by claire nummer 1 & nummer 2 en een bol van Lang Yarns. Verder nog patronen en foldertjes. Super bedankt!!! Het was een geslaagde dag :-).

Saturday was finally here. I already wrote the date down in my diary a few months ago. The official Booklaunch of the book Haakspiratie from Janneke, who you might know from her blog Jip by Jan. The party started at half past 2, so my mom and I arrived quite in time. The shop wasn't totally crowded and I had the time to just easy let the book signed by Janneke. Really nice. This is my third signed crochet book hihi. A lot of people arrived for the booklaunch, but I also bought some yarn (of course). Especially for the booklaunch there were special offers, like 15% off all the Drops Yarns. Really great of course. I really wanted to make a garment, and I saw some nice jackets on the garnstudio website. I bought 16 balls of Drops Paris recycled denim. I also wanted to make the ''vogelvluchtsjaal'' from the book Hollands Welgaren, so I bought 2 balls of Drops Lace. No, Nothing from Janneke's book, YET. Of course that will come. With the book, I got an amazing goodiebag. Janneke combines crochet and sewing in her book so in the goodiebag I got the sewing book from Cath Kidston. Happily I've got a mother who's number 1 at sewing so I don't have to worry about that. In the bag were also 3 balls of yarn, a ball By Claire number 1 & 2, and a ball Lang Yarns. Further I got a few pattern and flyers. Thank you so much!! I had a lovely day!







Een hele fijne avond.
Have a nice evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily



9 opmerkingen:

  1. Ik vind jouw blog altijd zo leuk om te lezen. Heb me net even verdiept in het boek Haakspiratie, ziet er erg leuk uit. Net even wat anders dan de andere haakboekjes die verschijnen.
    En net als jij heb ik zo'n handige moeder die enorm goed kan naaien. Dat schuif ik dus graag af.
    Ik ben nooit zo van het reageren, maar hoop dat je nog lang doorgaat met bloggen.
    Liefs, Flo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen een geslaagde middag met een gaaf boek, mooie garens en een fijne, gevulde cadeautas. Ik ben benieuwd wat je het eerst uit Janneke's boek gaat haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely outing with beautiful things to look at and buy. You have chosen delightful colours in your yarn and the shop looks very attractive in your photos. I am interested to know what the recycled denim is like. How exciting for you to meet another crochet author and receive a generous goodiebag. You will soon have quite a collection of signed crochet books!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw, gelukzak! Bij ons is er nooit eens een keer zoiets leuks in de buurt! Fijn voor je!
    En zo'n heerlijke, verse bolletjes garen!
    Ben alvast benieuwd wat je ervan gaat maken, zo'n vest lijkt me geweldig!
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Emily,

    Het lijkt me geweldig, zeg!
    Wat fijn dat je al het nieuwe boek hebbt!

    Wat ga jij nu maken?

    Ingrid x
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Emily voor je mooie woorden! En natuurlijk voor het feit dat je er bij was zaterdag, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk zeg! Ik ben benieuwd naar het vest dat je wilt gaan maken van de bolletjes denim. Ik heb net een naaimachine te leen maar kan me niet voorstellen dat ik ooit zoveel moois zal kunnen maken... ik heb me ingeschreven bij de gice-away van Janneke om kans te maken op de laatste goodiebag (met dus oa dat naai boek, hihi). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt ervan genoten zo te lezen! Succes met je nieuwe bolletjes. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, zo'n haakfeest! We zien wel wat je met de aangeschafte dingen doet!

    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen