maandag 12 september 2022

By Claire top

Ik ben ook nog druk aan het haken. Dat gaat alleen soms niet zo snel als andere dingen. Maar vandaag wil ik jullie deze leuke top laten zien. Het is de ByClaire top, die een aantal jaren geleden al heel populair was. Toen had ik er geen tijd voor. Nu wel. Ik had nog genoeg SMC Catania liggen, voor een project wat ik toch niet wat vond. Dus zo gezegd zo gedaan. Het haakte heerlijk snel weg en was deze top ook super snel klaar. Donkerblauwe top eronder en klaar. De oorbellen die ik draag op de foto's zijn gemaakt door Maak het FF by Maddy. Ik ken haar via instagram en vond deze oorbellen zo leuk. 
Ik heb de top al op instagram laten zien en kreeg daar zulke leuke reacties. Ook van collega's trouwens, die mij volgen via instagram. 





Ik heb vanavond late dienst en condoleren. Een bewoner van ons is overleden. 91 jaar. De oudste bewoner van de hele organisatie. Hij is best oud geworden, mensen met een verstandelijke beperking worden doorgaans niet zo oud. We zullen hem missen.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

zaterdag 10 september 2022

herfstige beterschapskaarten

Een collega van mij is geopereerd en dat vraagt natuurlijk om een kaart. Deze snijmallen van Studio Light had ik net binnen dus ik dacht, daar kan ik wel een leuke herfstige beterschapskaart mee maken. Direct maar 1 extra gemaakt voor de voorraad.



Ja, mijn gewonnen prijs van 52 weeks to Christmas lag net al op tafel toen ik terugkwam van mijn vroege dienst. Wat snel en wat een leuke verrassing. Super leuk pakketje. Bedankt Epie en het hele team van 52WTC.

Denken jullie ook aan mijn give-away. Klik hier!
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily


donderdag 8 september 2022

52 weeks to Christmas - week 36

Ik vergat gewoon bijna kerstkaartendonderdag. Ik heb een vroege dienst gewerkt tot 16 uur en was best druk in mijn hoofd. Gelukkig was de kerstkaart al klaar haha. Met de gezellige gnome van Marianne design. Weer een leuke kerstkaart erbij. Kwam er wel achter dat ik hem verkeerd om heb geplakt haha. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 36

Ik zie net dat ik gewoon gewonnen heb met mijn kerstkaart van vorige week. Wat een verrassing.

Hoe is jullie donderdag?

Lieve groetjes,
Emily

 

dinsdag 6 september 2022

9 jaar & 400ste blogpost give away

Dit jaar bestaat mijn blog al 9 jaar. Wauw. Ik had nog een give away beloofd. Nu zag ik dat ik ook al meer dan 400 berichten heb geplaatst. Volgens mij 2 posts terug is nummer 400. Ook een prestatie. Dus nu ga is het zeker een goed moment voor een give away
Ik heb een paar leuke pakketjes samengesteld met snijmallen/stempels. Deze ga ik alle drie weggeven. Mochten er veel haakfanaten reageren, doe ik ook nog een haakpakketje eruit. Laat het even weten. Hihi.

Wat moet je doen?
* volger zijn van mijn blog natuurlijk
* laat een leuke reactie achter en zeg natuurlijk even welk pakketje je zou willen winnen ;-) 

Simpel toch?

Ik hou de give away open tot 20 september. Dat is 2 weken.

Pakket 1

pakket 2

pakket 3

Ohja, in elk pakketje komt natuurlijk ook een leuk tasje/etuitje van mijn moeder in en nog wat kleine dingetjes ;-)

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

maandag 5 september 2022

Hoera, Zwanger!

Een collega van mij is zwanger. Ik maakte voor haar een leuke vrolijke kaart, omdat het kan. Ik gebruikte geel, want dat is lekker vrolijk. De sketch is van Creative Sketchy girls. Deze vond ik zo leuk.

Ik link deze kaart bij:
Creative Sketchy girls: challenge 75 schets

Ik hem de kaart gegeven na de teambespreking. Ze was er heel blij mee. 'dit maakt mijn hele dag goed' zei ze. Nou, daar doe je dit toch voor.

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

vrijdag 2 september 2022

Veel geluk

Ik werk ondertussen al een aantal jaren met veel plezier op mijn huidige werkplek. Nu ben ik sinds afgelopen schooljaar de uitdaging aangegaan om begeleider te worden van leerlingen/stagiaires. Voor mij wel weer een hele stap maar erg veel zin in. Nu was mijn eerste leerling direct een goede vuurdoop, zeg maar. Ik zal niet in detail treden maar het was best pittig soms. Maar, we zijn ondertussen een jaar verder en zij gaat naar haar volgende werkplek. Natuurlijk hoort daar een kaart bij.
Haar man komt uit Italië en ze heeft het daar vaak over dus ik koos voor een beetje Italiaanse vibes op deze kaart. Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy girls. Het DP is van de Action, de snijmallen van Marianne Design. Voor de vaas/plantenpot koos ik een beetje terracotta kleur, vond ik leuk bij het thema passen. 
Ik wens haar met deze kaart veel geluk toe.


Ik link deze kaart bij:
Creative sketchy girls: challenge 75: schets

Ik kreeg van mijn leerling nog een leuk verwenpakketje als bedankje. Heel lief.

Dit kreeg elke collega. Mocht je zelf kiezen uit verschillende zaadjes. Ik koos voor vergeet-mij-nietjes.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

donderdag 1 september 2022

52 weeks to Christmas - week 35

Ja, donderdag kerstkaartendag. En deze keer weer een challenge bij 52WTC. Winterblues. Bij Marianne design Challenge blog vragen ze een slimline kerstkaart dus besloot ik deze te combineren. En bij KIC vroegen ze met de bingo kaart: blauw, wit en kraft dus mijn kaart kan daar ook nog meedoen. Ik vind deze weer zo leuk geworden. 
Meneer ijsbeer geniet van een winterse vlucht in de luchtballon, met een mok warme chocolademelk en een warme sjaal om. Het blauw van de basiskaart en de ballon is wat glimmend, maar erg moeilijk vast te leggen op foto.
35 kerstkaarten zijn al af, schiet lekker op zo.
Gebruikte materialen:
COL1502
COL1503
COL1514
PK9109
CR1538
LR0773

Ik link deze kaart bij:
Marianne Design: Challenge 299

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily