zaterdag 12 september 2020

Victoriaanse sjaal

Eindelijk weer eens een haakblogje van mijn kant. Ik haak nog steeds wel hoor, maak je niet druk, alleen is een kaart toch iets sneller gemaakt als menig haakproject. Deze sjaal was mijn vakantieproject deze zomervakantie, hij kwam niet helemaal af dus dat deed ik thuis. Het garen en het patroon kocht ik bij Jeanet van Blij dat ik brei. Omdat de door haar georganiseerde haak- en breifestival niet door kon gaan vanwege corona, kwam ze met een festival pakket. Een verrassingspakket met een aantal projecten voor de zomer. Ik vind het altijd lastig om zo'n verrassing te bestellen, en twijfelde dus te lang. Toen kwam er een troost versie van het pakket. Deze bestond uit een bol Unikat en nog een project om te haken/breien. Ik koos voor alleen haken en zocht een mooie bol unikat uit. Ik kon niet kiezen tussen 2 kleuren dus bestelde ik 2 bollen. haha. Bij het pakket zat het patroon van A la Sasha voor de  Victoriaanse sjaal Ik ben helemaal blij met het pakket en nam 1 bol samen met het patroon van Sasha mee op vakantie. Ik vond het een fijn project en heb met veel plezier aan gehaakt. De sjaal draagt heel fijn en staat heel leuk.
Finally a crochet project to show you here. I still crochet, but a card is a faster make than most crochet projects. This shawl was my vacationproject this summer, I didn't compleet it there so I did that at home. The yarn and pattern I bought at Jeanet from Blij dat ik brei. Because her yarnfestival couldn't happen because of corona, she came up with a festival pack. A surprise package with some projects to make. I'm always a little hesitant when it comes to surpise packages, so I waited too long. But she came up with another package, a little less expensive. I decided to order this one plus another ball of unikat 'cause I couldn't choose which color I wanted. I got the pattern for the  Victoriaanse sjaal in the package and I took it with my on vacation. It was such a nice project. I now have a really lovely shawl and it looks really nice.












Een heel fijn weekend gewenst.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily



 

4 opmerkingen:

  1. Ook deze staat je weer super, het lijkt me zeker heerlijk dragen.
    Ga je het andere haakproject ook nog haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal in mooie kleuren. Het staat je goed. Kiezen blijft moeilijk als je al die mooie unicat-bollen ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook (te lang) zitten twijfelen, en greep mis. Wat heb je een prachtige sjaal gemaakt, staat je echt heel erg goed!
    Fijne zondag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar een ontzettende mooie losse sjaal!!
    Het ziet eruit alsof het heel erg lekker zit in je nek.
    De kleuren zijn zo mooi, passen goed bij de jas die je aanhebt.

    BeantwoordenVerwijderen