zondag 30 augustus 2020

Kerstkaart

Ik kwam op het challenge blog van Marianne design een leuke challenge tegen. Die voor een kerstkaart. Ik had net een mooie nieuwe grote mal gekocht en kon die zo mooi uitproberen. Ik ging aan de slag met gewoon wit papier en stanste daar de mal uit. Daarna begon ik met metallic verf van de action de rand te kleuren. De kleuren zijn iets feller als op de foto. De stempel is er 1 van Nellie Snellen. De Edelweiss bloemetjes zijn van een Amy design mal. Het hert en de takjes zijn van Marianne design. 


Gebruikte materialen:
Marianne design: LR0628, LR0625, Lr0627
Amy design: ADD10162
Clearstamp: Nellie snellen: IFS009
Verf: action

Challenge:
Marianne design: challenge 253

Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Heel er gaaf gedaan Emily!! Super met die mooie zwart-witte stempelafdruk!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi zeg, die mal, chique ook.
    Ik heb even terug gelezen op je blog, had veel gemist, maar ben nu weer bij.
    Je bent goed bezig, met verschillende challenges, leuk is dat hè?!
    Ik hoop nu weer wat regelmatiger te bloggen en dus ook bezoekjes te brengen bij iedereen. Het is er echt weer voor nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challeneg blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, Emily! Je hebt er helemaal een nieuwe hobby bij he, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie geheel op je kaart Emily
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen