woensdag 21 november 2018

Frida's flowers blanket

Het was de bedoeling om al eerder berichten te posten, maar om de een of andere reden lukte het mij niet. Nu heb ik een weer een haakwerkje af, en wist ik ook niet wat te haken, dus ging ik verder met een borduurwerkje. Ook wil ik graag weer meer gaan bloggen. Dus begin ik met deze deken. De frida's flowers blanket. Ik begon er in 2016 aan, toen de CAL Liep, maar kwam al snel in de hoek terecht. Dit jaar besloot ik om deze mooie deken af te gaan maken. En dus laat ik hieronder het resultaat zien.

It was my intention to write more often on my blog, but I couldn't find the words. Now I finished another crochet project, and didn't want to start another, so I grabbed a stitching project. I also felt the need to blog again. So I start with this blanket. My Frida's Flowers blanket. I started it in 2016, when the CAL was launched, but it ended up in a corner. This year I decided to finish this beautiful blanket. So now I can show you the result.








Fijne avond lieve mensen

Lieve groetjes,
Emily

Have a nice evening.

Sweet greetings,
Emily

ps. Ik ga naar Londen volgende week. Iemand nog tips voor handwerkwinkels?
ps. I'm going to London next week. Anyone tips for yarnstores there?

Grey, 1 van onze nieuwe kittens, stond erop om ook iets te schrijven. Tada
Grey, 1 of our new kittens, insisted on writing something to. Tada!

 ef3333333333421];;;;;;;;l[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deken heb je gehaakt! Geen tips voor handwerkwinkels in Londen, maar ik wens je er erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi Emily! Hoe kun je zoiets moois zo lang laten liggen?
    Haha, die Grey (stoere naam! Hij is vast niet rood van kleur ;-) )!
    Veel plezier in Londen, ik ben er zelf nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowie, wat een mooie deken laat je ons zien! Die was het zeker wel waard om af gemaakt te worden. Ik hoop dat je er van kan genieten. En wat schattig dat je je kitten ook z'n zegje laat doen hier, hihi. Die 2 dondersteentjes van mij zijn inmiddels alweer bijna 1,5 jaar oud maar lopen ook met enige regelmaat over m'n toetsenbord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is mooi geworden! Ik heb hem al een tijdje op mijn to do-list staan, maar ik ben niet zo van de langdurige projecten, dus ik stel het steeds uit. Ik vind de jouwe echt heel mooi! Misschien moet ik er toch eens aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your colour combination.
    Ik vindt je kleuren combinatie mooi.

    BeantwoordenVerwijderen