donderdag 6 september 2018


12 opmerkingen:

  1. Oh Emily, wat vreselijk! Woorden schieten altijd tekort. Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte in deze tijd, en de zware tijd die nog komen gaat. En ik hoop dat die fijne herinneringen jullie leed een heel klein beetje zullen verlichten.
    Warme knuffel van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ........
    Ik kan geen passende woorden vinden, wat vreselijk.
    Gecondoleerd, heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, de rillingen lopen over mijn lichaam.. Wat een immens verdriet...
    Veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vreselijk. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Voor de hele familie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjee..... wat een onwerkelijk bericht... Heeeeeeel veel sterkte voor jullie! Ik weet niet wat ik zeggen moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd. Woorden schieten te kort. Zo onwerkelijk ....

    Sterkte en lieve groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad, geen woorden voor.. wat erg..! gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Emily, wat vreselijk! Van harte gecondoleerd met het verlies van je broer. Ik wens jou en je familie kracht toe om dit verlies te dragen.
    Liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen