vrijdag 20 april 2018

The Olivia Shawl - blossom

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik dol op de patronen van My Rose Valley. Dus toen in maart haar nieuwe patroon The Olivia Shawl uitkwam, moest ik het wel hebben.  En toen op zoek naar het juiste garen. Ik kijk vaak direct bij Drops Design en vond daar het Drops Love you 9 garen. Een beperkte oplage lijn is dat altijd. Ik begon te zoeken naar webshops die het hadden en bestelde een doos vol garen van mijn eerste salaris!! Jeej. Ik bestelde meerdere kleurtjes maar begon met de licht roze. Heerlijk voor het voorjaar. En de sjaal was af tegen de tijd dat de bloesem begon te bloeien. En Annette noemt het patroon in de sjaal ook bloemen, dus past het perfect. 

You may know this about me, I love the patterns from My Rose Valley. So when she launched The Olivia Shawl pattern in March, I had to have it. And then looking for the right yarn. I almost always look at Drops Design website and found there the Drops love you 9 yarn. I bought a whole box full of Drops love you yarn from my first paycheck!! Yeahhh. I ordered some different colours but started with the light pink. Really nice Spring colour. My shawl was finished when the blossoms started to bloom. And Annette called the pattern in the shawl flower rows, so it fits perfect.












Fijn weekend lieve mensen.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Die ziet er erg leuk uit! Daar zul je veel plezier van hebben. Mooie kleur, en wat heb je jezelf lekker verwend van je eerste salaris, dat is iets wat je je later altijd zult herinneren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi! Mooi garen, mooie bloesem, mooie sjaal!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje! Mag ik vragen of dit garen lijkt op durable cosy? Ik ben nl op zoek naar een iets goedkopere variant van dat garen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Janneke,
      Nee, het is niet hetzelfde als durable cosy. Durable cosy heeft acryl erin en ik heb het garen toevallig thuis en dat is dus zachter als alleen katoen.

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kleur en pat perfect bij de bloesem van de boom.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sjaal en heel mooi gefotografeerd! Ik heb alleen witte bloesem in de tuin, vind dat roze toch ook prachtig (zolang ik het maar niet zelf hoef te dragen, gek hè).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's lovrly, perfect for this spring season xxx

    BeantwoordenVerwijderen