zondag 10 september 2017

Beleef Landleven 2017

Vandaag vertrok ik samen met mijn ouders richting Arnhem voor Beleef Landleven. Ik ging zelf voornamelijk voor de stand van Janneke van JipbyJan. Lekker gezellig samen haken. Om 11 uur was ik aanwezig en er was direct veel aanloop. Gezellig samen haken en met andere haaksters praten. Ik zat er uiteindelijk tot half 1 en hielp ook af en toe beginnende haaksters, heel leuk. Na afloop liep ik samen met mijn ouders nog een rondje over de fair en natuurlijk kocht ik ook nog wat. Janneke, bedankt voor deze gezellige ochtend/middag. 

Today I left with my parents to go to Arnhem to Beleef Landleven. I specially went to see Janneke from JipbyJan. Just crocheting together. At 11 'o clock I was at the stand from Janneke and there came quite some people. Just cozy crocheting together and talking to crocheters. I sat at the table till 12.30 and I also helped crocheters who were just starting crocheting. After I walked around the fair with my parents and also bought something. Janneke, thank you for the nice morning/afternoon.







De foto's hieronder zijn gemaakt door mijn moeder.
The pictures below are made by my mother.





Mooie bloem.
Pretty flower.

Ik kocht dit mooie pakket van Janneke voor de omslagdoek. 
I bought the pack for the shawl design made by Janneke.


En deze strengen kocht ik nog. Ik denk dat het een 5 kleurensjaal gaat worden, zo kan ik het garen het beste op gebruiken.
And I bought these skeins of wool. I think it's going to be a 5 colourscarf, so that I can use the whole skeins.

Een hele fijne avond.
Have a nice evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

9 opmerkingen:

  1. That is special to be able to meet well-known crocheters and spend time with them. You look like the youngest one there - were you? When I first began to crochet, I would find myself the youngest at the table but not so much these days!
    The colours you have chosen for your shawl will look lovely - are you making it for yourself or as a gift?
    Thank you for sharing so many photos of your fun day.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I think I was the youngest, or almost.
      The shawl is for myself but I'm already planning to make my mom one because now I have the pattern. hihi

      Verwijderen
  2. Je zit er echt vrolijk bij. Heerlijk om gezellig te haken samen met Janneke. Goed idee om je aandacht echt te richten op de workshop van Janneke. Op een beurs wordt je makkelijk afgeleid door alles wat er te zien en te beleven is.
    Met jouw aankopen kun je nog lekker nagenieten van een geslaagde dag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! En dan ook nog mooie aankopen gedaan, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En zalig garen heb je gekocht! Ik zag je op de 6de foto ook weerspiegeld een foto nemen met je smartphone ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige middag lekker haken met zijn allen. Heb je al een patroon op het oog?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, het ziet er erg gezellig uit. En mooi garen heb je gekocht. Het resultaat kunnen we hier vast nog eens bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-) dat zag er gezellig uit, lekker druk. Nu ben ik wel benieuwd wat je met die vijf strengen gaat maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een gezellige dag! Mooie aankopen heb je gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen