woensdag 20 januari 2016

Lossen & vasten CAL week 1

Niet veel tijd deze weken. Pfffffffffffff. Het valt allemaal nog best wel tegen soms. 24 uur per week stage (3 dagen dus en allemaal vroege diensten deze maand), 2 volle dagen school (half 9 tot half 5), donderdagavond bijna altijd werken bij de Hema (17 of 18 tot 21 uur) en ook nog op de zaterdag naar de Hema (deze zaterdag van 9 tot 18 uur). Pfffffff. En dan ook nog leren voor mijn toetsen van komende weken.

Not a lot of time these weeks. Pfffffff. 24 hours a week internship, 2 full days of school, working at the Hema on Thursdayevening and working at the Hema on Saterday. Pffffff. And I have to study for my tests the upcoming weeks.

Morgen heb ik discussie voor Nederlands met als stelling: Het tuchtrecht verbetert de kwaliteit van de verpleegkundige zorg. Nou, daar ben ik het mee eens. Alleen....Moet ik tegen zijn. Grrrrrrr. Hoe moet ik dat doen? Ik heb maar wat verzonnen. Iemand nog argumenten die me kunnen helpen?? hihi.
Vrijdag heb ik schrijfexamen Engels van 2 uur. Dat betekent nog eens een uur eerder beginnen dan normaal snik snik. En volgende week nog een aantal toetsen. Pfffffffff.

Tomorrow I have a debate with my Dutch class with the thesis: disciplinairy improves the quality of the nursing care. Well, I agree with it. Only, in the debate I have to be against it. Grrr. How should I do that. I just have to make something up. Someone who has some arguments for me to help me?? hihi.
On Friday I have my writing exam English from 2 hours. It means that I have to start earlier than normal. The next week I have also more tests. Pffffffff.

Maar goed, ik dwaal af. Ik wilde het graag hebben over de Lossen & vasten CAL waaraan ik meedoe. Ik heb gisteren de eerste week afgewerkt. Joehoe. Het begin is er. Maar goed. Vrijdag komt de nieuwe week als, week 3 (!). Ik loop dus  nog een week achter. Ach ja. Komt goed.

But okay. I wanted to share some pictures of my Lossen & vasten CAL. I finished the first week. Woehoe. But I'm still behind haha.

Ik heb ook zin in de Meet & greet bij het Wolhuis in Rijssen, mijn nieuwe favoriete wolwinkel in Twente haha. Zaterdag 20 februari geloof ik dat het is. Heb er zin in :-). Nu even een paar foto's van mijn eerste toeren van de deken.

I'm really looking forward to the Meet & greet at Het Wolhuis in Rijssen, my new favorite yarnshop in Twente haha. I believe it's on Saturday the 20th of February. I'm excited :-). Now a few pictures of my blanket.



 
Ik ben nu al blij met de kleuren. Wat ontzettend mooi. Ik ga straks lekker verder haken. Het is weer woensdag dus we gaan gezellig koffie drinken bij mijn opa en oma. Fijne avond.
 
Lieve groetjes,
Emily
 
I'm so happy with the colours. So beautiful. I'm going to crochet a little bit more. It's Wednesday and that means drinking coffee at my grandparents. Have a nice evening.
 
 
Sweet greetings,
Emily

2 opmerkingen:

  1. I hope you had opportunities to work on your blanket during your Wednesday coffee with your grandparents. (It is already Thursday here!) Good luck with your tests. Sleep and eat well to help you through the work stress. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme Emily! Zo druk! Hopelijk betert het gauw!
    Ik kan je niet helpen met discussie-argumenten, maar ik duim voor jou.
    En je deken wordt inderdaad heel mooi, ik hou ook van die lieve, zachte kleurtjes.
    Volhouden maar, heb je binnenkort misschien voorjaarsvakantie? Dan kun je dan wat haakwerk inhalen..
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen