dinsdag 3 maart 2015

CAL Update

Hey lieve bloglezers,
 
Even een update van mijn CrochetAlong deken 2015. Ik was een beetje achter gaan lopen (*bloos*), maar dat heb ik deze week weer helemaal ingehaald. Ik ben echt super blij met mijn resultaat tot nu toe ^.^
 
My dear blogreaders,
 
Just a little update on my CrochetAlong blanket 2015. I started to run behind a little bit, but I covered it this week. I'm so pleased with the result ^.^
 
 
Ik heb hem nog niet opgemeten, maar hij is al best wel groot :-D!
I didn't measure how big it is yet, but it is pretty big :-D!


En natuurlijk moest madame er wel eventjes op gaan liggen haha!
And of course madame had to lay down on it haha!

Misschien is het nog geen deken voor mij, maar wel een dekentje voor Floortje. Haha. Lieve kleine kat <3
Maybe not a blanket for me yet, but it's already a little blanket for my dear Floortje. haha. Sweet little cat <3
 
Nou, jullie zijn weer helemaal geupdatet :-D. Ik ben blij. Ik wens jullie een fijne dag toe!!
Well, now you are all updated on my blanket :-D. I'm so happy. I wish you a nice day!!
 
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily

1 opmerking:

  1. Floortje is helemaal tevreden met deze mooie deken. Precies haar maat.
    Maak je de deken wat groter (jouw formaat) dan moet je hem vast met Floortje delen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen