zondag 20 april 2014

Oeps...Helemaal vergeten!!

Hey Lieve bloglezers,
 
 
Oeps, al een tijd niks van me laten horen. Dat komt voornamelijk omdat ik het ontzettend druk heb met school. Gelukkig is mijn Toetsweek nu weer voorbij. Ik heb bijna alle cijfers binnen en moet er 1 herkansen, de rest is een dikke voldoende :-). Ik ben blij dat ik nu weer even de tijd heb om aan mijn blog te beginnen. De volgende blogpost kom ik met een nieuw project waar ik mee bezig ben, een verjaardagscadeau van mijn ouders. Het wordt echt zoooooooooooooooooooo mooi. Maar ik ga het lekker nog niet verklappen. Ook komt Pasen eraan en ik had natuurlijk weer mooi wat te doen. In mijn volgende blogpost zal ik weer eens wat haakwerk laten zien, die zal ik vanmiddag wel even maken. Vrolijk pasen trouwens, helemaal vergeten. Jullie horen snel van mij.


Tot blogs :-)




 
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8412635/?claim=um3w3ssfpaj">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten