maandag 22 april 2019

paasslinger // easter garland

Iedereen een goede eerste paasdag gehad? Ik ben zelf gisteren eerst naar het strand geweest met mijn ouders en oudste broer. En langs de bollenvelden en schiphol. Daarna terug naar huis en naar mijn opa en oma om eieren te eten. s' Avonds zijn we naar het paasvuur bij ons achter geweest. Het was een prima dag. 
Maar nu wil ik jullie nog laten zien wat ik gemaakt heb voor pasen. Het is eigenlijk nog niet helemaal hoe ik het hebben wil maar dat komt wel goed voor volgend jaar. 
Het is een paasslinger met omhaakte eieren. Het patroon ervan stond in de Anna van een paar maanden terug. Ik gebruikte 4 verschillende kleuren katoen + groen katoen voor de blaadjes van de tulpen. Je kunt eindeloos blijven combineren met kleuren. 

I hope everyone had a good Easter Sunday. Yesterday me, my parents and oldest brother went to the beach and the tulipfields. After that we went back home and off to my grandparents to eat eggs. And we went to see the Easter fire, which is a custom here in the east of The Netherlands. 
But now I want to show you what I made as decoration for Easter. It's not really as I want it to be yet but that will be done before Easter next year. 
It's an Easter garland with crocheted eggs. I found the pattern in the Anna from a few months back. I used 4 different shades of cotton yarn + green cotton for the tulips leaves. But there are endless options with colors.





Fijne paasmaandag lieve mensen.
Happy Easter Monday sweet people.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Die eitjes zijn heel leuk als versiering. En inderdaad, een aanvulling kan er nog altijd bij, hé.
    Fijne tweede Pasen, Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben de eerste Paaasdag goed gebruikt. Heerlijk om van het mooie weer te genieten en dingen met de familie te doen.
    Jouw paaseieren zien er mooi uit. En volgende jaar kun je gewoon verder werken aan de paasslinger.

    Groetjes en fijne tweede Paasdag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh... dat zijn ook leuke eieren zeg! Staat gezellig. Groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slinger, heel gezellig! En uh, die eieren vinden ze vast niet want wie zoekt er nu eieren in de lucht? Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke eieren, met de gehaakte tulpjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen